בוק בת מצווה

בוק לבת מצווה –  מגיע לך אלבום מרגש!

נסי לדמיין לעצמך חוף ים פראי, שקיעה רומנטית, שמורת טבע ירוקה מן האגדות, עצים עתיקים, מים צלולים של נחל שקט… או יותר נכון – נסי לדמיין את עצמך על רקע הנוף המדהים הזה, מצטלמת עם הבגדים שאת הכי אוהבת, עם תספורת חדשה ועם קצת איפור (מה יש) – העיקר שתהיי הכי יפה בעולם.

צוות צילום שרוצה לצלם אותך הכי יפה

מסביבך צוות צילום מיומן שמצלם אותך מכל זווית אפשרית. פעם מקדימה, פעם בפרופיל, פעם על רקע השקיעה והים ופעם בקלוז אפ מרגש. בוק בת מצווה כל כך מושקע ומרגש לא יהיה לאף אחת! הצלמים של רום הפקות יודעים לצלם אותך בצורה המחמיאה ביותר והכי חשוב, להוציא החוצה את היופי הפנימי שלך…

בוק בת מצווה

באדיבות סטודיו LV Photo


האלבום האישי שלך  – לא דומה אף אחת…

צילום בוק בת מצווה מרגש הוא אחד השירותים הפופולאריים של רום הפקות. למדנו עם השנים שכל בחורה שחוגגת בת מצווה היא "עולם ומלואו" – אישיות אחרת, מראה אחר, אהבות אחרות ורצונות שונים. אנחנו כאן כדי לצלם בוק בת מצווה מדהים, שיתאים בדיוק לטעם האישי שלך, לרצונות שלך ולמשאלות שלך. אנחנו פה כדי להגשים לך משאלה!

מה זה בוק בת מצווה?

הרבה בנות שואלות מה מקבלים בסוף יום הצילומים… אז ככה: קודם כל מקבלים ספר דיגיטלי מדהים, הכולל בתוכו את התמונות המוצלחות ביותר מתוך אלפי התמונות שנצלם במהלך יום הצילומים. התמונות מודפסות על דפים גדולים, מהנייר האיכותי ביותר שקיים, והספר עצמו מעוצב בקפידה ע"י מעצבת מוכשרת ביותר.

רגע אבל מה עם הוידאו?

בנוסף לספר הדיגיטלי, קיימת אפשרות לצלם סרט וידאו קצר באיכות HD – מושקע ואיכותי. זהו בעצם סוג של קליפ לבת מצווה, שמשלב בתוכו תמונות מתוך הבוק עצמו, רקעים מדהימים וכל פריט נוסף שתבחרי. יש בנות שבוחרות להקרין את הקליפ הזה גם במסיבת הבת מצווה. אנחנו ממליצים!!!

אפשרויות נוספות

מי שמעדיפה להצטלם בתוך הסטודיו, זו גם אפשרות נהדרת. אנחנו כבר נדאג לתפאורה מרשימה, תאורה מקצועית, תלבושות יוצאות דופן, איפור, אקססוריז ואווירה כללית. כל מה שאת צריכה לעשות זה להגיע, שמחה ומאושרת. אנחנו כבר נדאג לצלם אותך הכי יפה בעולם.

This entry was posted in ריהוט צילום והגברה. Bookmark the permalink.