הפעלות לבת מצווה

בת מצווה של פעם בחיים

הבת שלך נכנסת לשנה ה-12 לחייה? תתעוררו! בקרוב היא תגיע עם רשימת בקשות לקראת מסיבת בת המצווה שהיא מתכננת לעצמה. כן, כן, שמעתם נכון – היא מתכננת לעצמה…מסיבת בת מצווה הפכה כבר מזמן לחתונה לכל דבר עבור כלת האירוע, ועל כן כל נערת בת מצווה דורשת בהתאם שלל אטרקציות לאירוע השיא שלה.

אין ספק כי יש הבדל בין הפעלות לבת מצווה לבין אטרקציות המתאימות לאירועים אחרים. ראשית, הפעלות לבת מצווה מיועדות לקהל יעד ספציפי ומובחן מאוד. למרות שבגילאי בת מצווה הבנים והבנות מתעניינים בסוגים דומים של אטרקציות, על ההפעלות להתאים גם לבעלת השמחה ולא רק לאורחים. היכרות עם סוגי ההפעלות הקיימות יכולה לעזור להורים להחליט איזו אטרקציה להזמין וכך להבטיח הנאה עבור כל הצדדים.

סוגי ההפעלות לבת מצווה

ניתן לחלק את סוגי ההפעלות לבת מצווה למספר סוגים. ישנן הפעלות שהן משחק כגון שולחנות ומכונות משחק, סימולטורים או משחקים וירטואליים. בנוסף, ישנן הפעלות לבת מצווה המתאימות לכל הגילאים כמו מתקנים מתנפחים, מתקני מים או צלמניות. לעומת הפעלות אלו ישנן הפעלות לבת מצווה אשר מערבות בעלי מקצוע, כמו סדנאות אמן והדפסה על חולצות.

ערבו את כלת האירוע

בחירת הפעלות לאירוע כמו בת מצווה חייבת לערב את כלת האירוע עצמה. בניגוד למה שהורים רבים נוהגים לחשוב, לא כדאי לקבל את ההחלטה לבד. למרות שהחוגגת הצעירה לא תמיד מודעת לכל מערך השיקולים של ההורים, היא צריכה להרגיש חלק מהאירוע וכדאי לערב אותה בתהליך קבלת ההחלטות. ניתן להציב בפני הילדה מספר אופציות ולתת לה לבחור, או לחילופין לגשת יחד איתה אל ספקי האטרקציות ולשמוע את ההצעות הרלוונטיות.

השקיעו מחשבה בבחירת האטרקציות

המחירים של הפעלות לבת מצווה לא חייבים להיות יקרים יותר מאשר נותני שירות אחרים. כאשר מתכננים תקציב לאירוע כמו בר מצווה כדאי לקחת בחשבון את מספר האורחים, את המתנות הנוספות וכמובן גם את הבקשות הספציפיות של הילדה. בסופו של דבר כולם הולכים ליהנות מהאטרקציות וההפעלות ולכן כדאי להשקיע בהם מחשבה וזמן.

This entry was posted in אטרקציות לאירועים. Bookmark the permalink.