השכרת מתנפחים

אחד הדברים השכיחים ביותר בתקופה האחרונה בימי הולדת הוא השכרת מתנפחים. מה זה למעשה השכרת מתנפחים? למה כדאי לכם לשכור מתנפחים? ולמה כאשר אתם שוכרים מתנפחים אתם מרוויחים את האורחים שלכם?

השכרת מתנפחים – הכיף של הילדים

איזה ילד יכול לעמוד מול מתקנים מתנפחים בלי לרצות לעלות גם? כולנו זוכרים איך בתור ילדים המתקנים המתנפחים היו האלמנט הכי אטרקטיבי עבורנו בכל מסיבה או לונה פארק. כיום לא צריך להרחיק עד ללונה פארק כדי להשתעשע במתקנים מתנפחים וכל מה שצריך לעשות זה רק להתקשר, להזמין ו.. לשחק. כן, פשוט כמו שזה נשמע! ישנן כיום הרבה מאוד חברות אירועים המשכירות מתנפחים לאירועים קטנים וגדולים. זה יכול להיות אירוע ענק המתקיים בפארק הירקון ומנגד אירוע קטן המתקיים אצלכם בחצר של הבית, הגודל (במקרה הזה) לא משנה.

לחברה מקצועית ובעלת ניסיון, המתמחה בהשכרת מתנפחים, יהיה מענה לכל בקשה. אז עכשיו תגידו ובצדק, אז אוקיי, התקשרתי לחברת המשכירה מתנפחים, דיברתי איתם ומה עכשיו? מי יתפעל את המתקנים במהלך המסיבה?

השכרת מתנפחים – תיאום ציפיות לפני הכל

חשוב מאוד שתתאמו ציפיות מלכתחילה עם החברה האחראית על השכרת מתנפחים. האם אתם רק משכירים מהם את המתנפחים או גם משתמשים באנשי החברה על מנת שיתפעלו את המתקנים? יש מתקנים פשוטים שאתם יכולים לנפח בעצמכם אבל.. וכאן יש אבל גדול מאוד שמומלץ לשים אליו לב – באירועים מסוג זה מוזמנים הרבה אורחים של המשפחה. אתם ממש לא רוצים להתחיל לעמוד ליד המתקן המתנפח ולחלק הוראות לילדים במקום לשבת עם המשפחה הקרובה שהטריחה עצמה להגיע לאירוע, ולכן, ההמלצה היא להוסיף עוד קצת כסף לאנשים מטעם חברת המתנפחים, על מנת שיתפעלו את המתקנים במקומכם.

אלמנט נוסף הוא האלמנט הבריאותי, כאשר אתם משכירים את המתקנים וודאו שלחברה יש אחריות מלאה על המתקן והוא בטוח לגמרי. אתם ממש לא רוצים להסתבך עם איזו תביעה של אחד ההורים על רשלנות.

השכרת מתנפחים – המטרה – ליהנות

בסופו של דבר המטרה של המתקנים המתנפחים בכל אירוע היא לעשות שמח וליהנות. אם תשמרו על הכללים, תעבדו עם חברה מקצועית להשכרת מתקנים, שתביא ביום האירוע את צוות העובדים שלה שיתפעל עבורכם את המתקנים, אין שום סיבה שבעולם שלא תצאו מרוצים ושמחים. והרי זאת המטרה העיקרית של מתקנים מתנפחים – פאן פאן פאן!

This entry was posted in אטרקציות לאירועים. Bookmark the permalink.