אטרקציות לאירועים

אטרקציות לאירועים

האירוע שלכם מתקרב, הכל כבר סגור, האולם, הדי-ג'יי, חברת הקטיירינג והצלם אבל אתם מחפשים עוד משהו. אתם רוצים שהאורחים שלכם יהיו מרוצים במיוחד ויזכרו את האירוע לטובה! אין כמו לראות את האורחים שלכם משתפים תמונות בפייסבוק ביום שלאחר האירוע המוצלח.

בעולם בו כל אחד מאיתנו מוזמן בממוצע לאירוע אחד בחודש, כל האירועים נראים לנו אותו הדבר: מגיעים לאולם או לגן האירועים, אוכלים, הטקס נערך (חופה / הדלקת נרות / ברית), רוקדים, אוכלים מצטלמים והולכים הביתה. האירוע שלכם לא חייב להיות כזה!

אטרקציות לאירועים הן תוספת מקורית ומיוחדת לאירוע. ישנם סוגים שונים של אטרקציות לאירועים כך שתוכלו למצוא את האטרקציות שמתאימות במיוחד לאירוע שלכם ולאורחים שלכם.

אטרקציות לאירועים – רשימת האטרקציות הפופולאריות

  • לחגיגית בר המצווה של הבן מגיעים הרבה נערים, שלמען האמת לא ממש מתעניינים בעיצוב האולם ובמנות המיוחדות. מדובר בחברים של הבן שלכם, גם הם בדיוק כמוהו אוהבים לשחק ב- X-BOX, Wii או PS3. לחברות המציעות אטרקציות לאירועים ישנן עמדות מולטימדיה, עמדות אלו הן בעלות ציוד חדשני ואיכותי. כך שהחברים של הבן שלכם לא רק ייהנו מחגיגת בר המצווה אלא לא יפסיקו לדבר עליה הרבה אחרי.
  • עמדת מולטימדיה נוספת שאהובה על האורחים היא תא צילום. כמו תאי הצילום המוכרים לנו מהקניונים, רק שהם יותר גדולים, הם רק שלכם והם כוללים אפשרויות צילום רבות. האורחים נכנסים יחד לתא הצילום, מצטלמים ויוצאים עם מזכרת מהאירוע. מה שמיוחד בתא צילום הוא שהוא מתאים לסוגים שונים של אירועים, בכל אירוע האורחים מגיעים כדי "לעשות שמח" לבעלי האירוע ואין מקום טוב יותר לתעד זאת מאשר בתא הצילום.
  • ישנן אטרקציות שמתאימות לחגיגות יותר קטנות, כמו חגיגת יום הולדת, אליה מוזמנים בדרך כלל רק חברי הכיתה. למספר מצומצם של אורחים אפשר להזמין שולחנות משחק כמו סנוקר, טניס שולחן, שטיחי ריקוד וכמעט כל משחק שתרצו.
  • אטרקציה נוספת ומלאת אנרגיות היא אטרקציית המתנפחים. יש את הטרמפולינות המיועדות בעיקר לילדים ויש מתנפחים המתאימים לגילאים מבוגרים יותר כמו קיר טיפוס, זירת סומו ועוד.
This entry was posted in אטרקציות לאירועים. Bookmark the permalink.