אירועים עסקיים

אירועים עסקיים

רוב המשתתפים באירועים העסקיים ביקרו כבר בכמה וכמה אירועים עסקיים. המטרה שלנו היא לשנות את הקונספט הקבוע של אירועים עסקיים (אולם כנסים סטנדרטי, הגשת נשנושים והרצאה) ולהפוך אותם לאירועים מקוריים ומפתיעים. חשבו על רוב האירועים העסקיים בהם ביקרתם עד היום, רובם, כמו שציינתי קודם היו דומים אחד לשני, חיכיתם לשמוע את החלקים שהכי עניינו אתכם בהרצאות ואחר כך חיכיתם שהאירוע יגמר כדי שתוכלו להתפנות לשאר העיסוקים שלכם.

המוזמנים שמגיעים לאירועים שאנחנו מפיקים יוצאים עם ערך מוסף מהאירוע ואף נהנים ממנו. המטרה הראשונה שאנו שמים לעצמנו בעת ארגון אירוע עסקי היא שהמוזמנים לא ירגישו שהגיעו לעוד יום עבודה. כדי לעשות זאת אנחנו קודם כל יושבים עם מארגני האירוע ושומעים מה מטרות האירוע, מי הוא קהל היעד ומה התקציב להפקת האירוע.

אירועים עסקיים – אז איך זה עובד?

השלב הראשון של הפקת אירועים עסקיים הוא הפגישה עם הלקוח, יחד אנו מאפיינים את סוג האירוע, המטרות האירוע ואופיו. לאחר אפיון האירוע אנו דואגים לכל הפרטים הנדרשים, מתכנון האירוע, המלצות למיקום ולסגנון האירוע, בחירת אנשי המקצוע ועד הפקת האירוע, עמידה בזמנים ודאגה לכל בעיה שיכולה לצוץ במהלך האירוע.

חלק מהלקוחות שמגיעים אלינו חושבים שכדי להפיק אירוע עסקי מוצלח דרוש תקציב גבוה. תקציב גבוה עבור אירוע עסקי אף פעם לא מזיק, אך ניתן להפיק אירוע עסקי מוצלח ומקורי גם בתקציב סטנדרטי. השוני באירוע הוא לא עד כמה הוא יהיה נוצץ אלא עד כמה הוא יהיה מקורי, ימשוך ויסקרן את הקהל. בהתאם למטרת האירוע אנחנו מחליטים היכן כדאי להשקיע יותר, במיקום, בסאונד, בתאורה, בתפאורה, במנחי האירוע או בחברת הקייטרינג.

הפקת אירועים עסקיים מסוגים שונים

לכל אירוע עסקי מטרה אחרת, יש אירועים עסקיים שמטרתם היא השקת מוצר, יש אירועים שמטרתם היא גיבוש העובדים וישנם אירועי עיון לחברות. תסכימו איתי שכל אירוע כזה צריך להיראות אחרת. הייחוד שלנו הוא היכולת להפיק אירועים מסוגים שונים ולתפור פתרונות לכל אירוע ואירוע לפי צרכיו.

This entry was posted in טיולים וכנסים לחברות, ריהוט צילום והגברה. Bookmark the permalink.