הפקת חתונות

הפקת חתונות

אתם מאורסים, נהנים מהתקופה היפה והמרגשת הזאת, לא חושבים עוד על תאריך, מי יהיו המוזמנים, על מקום לאירוע… עד שמגיעות השאלות, הסבתא לוחצת "נו, מתי?", הגיסה מודיעה שהיא בהריון ושנקבע תאריך שיהיה לה נוח, החברות לוחצות ואומרות שכבר צריך לחפש מקום כי אחר כך לא יישארו תאריכים טובים… ושניכם לא יודעים מאיפה להתחיל, מה שאתם כן יודעים זה שאתם רוצים חתונה אחרת, מיוחדת, מקורית – חתונה שבה יהיו כל הדברים שאתם אוהבים.

הפקת חתונות – מאיפה מתחילים?

רוב הזוגות שמגיעים אלי, מגיעים מבולבלים מכל העצות וההמלצות של החברים והמשפחה. אני קודם כל מרגיעה אותם, ומודיעה להם שמעכשיו הם בידיים טובות. הם יספרו לי איך הם רואים את החתונה שלהם ואני, בהתאם לדרישות שלהם ייעץ להם. אני כאן כדי להפיק להם את חתונה עליה הם חולמים.

מה כולל השירות?

השירות כולל את כל מה שצריך כדי להפיק חתונה. השלב הראשון הוא בדיקת התקציב, כדי לבדוק מה יהיה התקציב מעבר לסכום אותו יכול הזוג להוציא, אנו בודקים את כמות המוזמנים ומחשבים פחות או יותר מה יהיה סכום המתנות שיקבל הזוג.

לאחר שיש בידינו את גובה התקציב (פחות או יותר), אנחנו מתחילים בעבודה. הזוג מציין את כל מה שהם רוצים בחתונה, לפי הדרישות אני מציעה להם מקומות שיתאימו לאירוע שלהם. יחד אנחנו הולכים לראות את אולמות, גני אירועים, בריכות, חופים, וילות ועוד מקומות מיוחדים בהם ניתן לקיים את האירוע.

לאחר שבוחרים את המקום ממשיכים לאנשי המקצוע, אני ממליצה להם על תקליטן, חברת קייטרינג, הזמנות, סלון כלות, אטרקציות, צלמים ועוד אנשי מקצוע שיתאימו לדרישות שלהם, יחד אנחנו בוחרים את אנשי המקצוע המתאימים.

סוגי חתונות

כולנו מכירים את מהלך החתונות הסטנדרטיות, קבלת פנים, מנות פתיחה, חופה, הגשת המנות העיקריות, ריקודים, אולי איזה סרט מצחיק שהכינו החברים והביתה. הזוגות שמתחתנים היום רוצים משהו אחר, חתונה מקורית, אבל הם לא תמיד יודעים מה יתאים. אז הנה 2 דוגמאות לחתונות מיוחדות של רום הפקות.

  • חתונת שנות השישים – כל החתונה נראית ומרגישה כמו בשנות השישים, התפאורה, הלבוש של המוזמנים ושל החתן והכלה, המוזיקה, האלכוהול והאוכל המוגש.
  • חתונה מהאגדות – חתונה מיוחדת במינה, החתן והכלה לבושים כמו באגדות וכך גם המוזמנים ובאולם תפאורה של ארמון מפואר. באחת החתונות שארגנתי החתן והכלה הגיעו לגן האירועים כשהם רוכבים על סוס.

יש עוד סוגים רבים של חתונות כמו חתונה בחוף הים, ביער, במצדה, הכול אפשרי, רק תבקשו!

This entry was posted in הפקת חתונות. Bookmark the permalink.