השקת מוצרים

השקת מוצרים

"ההתרגשות גדולה, יש לי פרפרים בבטן, יש מלא אנשים בפנים, כמה יפה פה, ממש כמו לפני טקס החופה של חברים קרובים, אני בשמים!" כך מדברים האורחים שמגיעים אל אירועי ההשקה שאנו מארגנים. אירוע השקת מוצר הוא בעל חשיבות אדירה. פה ייקבע הרושם הראשוני שיקבלו משתתפי האירוע לגבי המוצר, וכמו שידוע לכולנו הרושם הראשוני הוא החשוב ביותר – הוא זה שיסלול את דרכו של המוצר אל עבר הצרכנים.

הפקת אירועי השקה ואירועי קונספט

לא תהיה הזדמנות חוזרת לאירוע, אנחנו צריכים לעשות הכול כדי שהאירוע יהיה מוצלח ויציג את המוצר או הרעיון בדרך שתיכנס ללב האורחים, תלהיב ותרגש אותם.

מכיוון שמדובר בנקודת הזינוק של המוצר אל עבר הצרכנים אנו מתכננים את האירוע באופן מוקפד ביותר, דואגים לכל הפרטים הקטנים, מהאוכל המוגש ועד להצגת המוצר בדרך מקורית. לכן, לפני תכנון אירוע ההשקה אנחנו לומדים על המוצר, את יתרונותיו, הנקודות שניתן להבליט ולהשתמש בהם באירוע ההשקה ואת קהל היעד, לפי נתונים אלו אנו מתכננים את האירוע. המטרה שלנו היא שכל אווירת האירוע תתגבש סביב המוצר או הרעיון, שירגש ויעביר את המסר לגביו לאורחים, שהאורחים שמגיעים לאירוע ירגישו את שבירת השגרה, את השוני בין היום יום לאירוע ההשקה.

כמפיקי אירועי השקה אנו בוחרים יחד עם הלקוח את מיקום האירוע, את העיצוב המתאים, התפאורה המתאימה, הסאונד ואת האוכל שתגיש חברת הקייטרינג. לאחר בחירת אנשי המקצוע וקביעת התאריך אנחנו לא מספיקים לעבוד ולחשוב מה עוד ניתן לעשות. אנחנו דואגים לכל הפרטים הקטנים שיכולים לצוץ עד האירוע ובאירוע עצמו.

תערוכות

כמו בהפקת אירועי השקה ואירועי קונספט גם בתערוכות אנו רוצים להעביר מסר הנכון ללקוח. מכיוון שבתערוכות מציגים מספר מוצרים או רעיונות, אנו צריכים למשוך את קהל הלקוחות קודם כל בעיניים. לכן, הדגש בהפקת תערוכות הוא יותר על התפאורה הנכונה ועיצוב הביתנים בהתאם למוצר אותו הם מציגים. אנו בונים את הביתנים בהתאם למוצר, בהתאם ליתרונותיו ובהתאם לקהל היעד של המוצר.

This entry was posted in קניות. Bookmark the permalink.