טיולי תמריץ לחברות

טיולי תמריץ לחברות – זה עובד

כאשר אתם מנהלים חברה כזו או אחרת או בפועל הבעלים של אחת, סביר להניח כי אתם כבר מבינים מה המשמעות של עובדים שבעי רצון מתפקידם וממקום עבודתם. עובדים כאלה פשוט יעילים הרבה יותר עבור מקום העבודה ואין כל עוררין על כך. מנהלי חברות רבים מעדיפים לתגמל את העובדים שלהם בצורה של טיולי תמריץ לחברות מכיוון שהתגלה שבהשקעה לא גדולה מדי ניתן להשיג גיבוש והכרות עמוקה בין עובדי החברה. כל זה על בסיס של חוויות משותפות והנאה ולא של לחץ העבודה היום יומית. בטיולים אלה ניתן לשלב גם – OUT DOOR TRAINING – אשר הינו מושג המתייחס לשיפור מיומנות עבודת הצוות על ידי אימון מחוץ למשרד, או למעשה בחוץ.

טיולי תמריץ לחברות – להתרחק מהלחץ

הרעיון העומד מאחורי טיולי תמריץ לחברות הוא להרחיק את סגל העובדים מהלחץ היום-יומי של העבודה ולגרום להם להתגבש באופן ספונטני, אך מתוכנן בינם לבין עצמם. יעד זה מושג כאשר מרחיקים את העובדים ממקום העבודה ולא רק לגליל הרחוק או לאילת, אלא לטיולים מחוץ לארץ בהם ניתן לשלב פעילויות אתגריות, סיורים גיאוגרפיים בשילוב עם מנוחה במקומות מקסימים, נופש ופעילויות מיוחדות נוספות.

טיולי תמריץ לחברות – לפי מידה

טיולי תמריץ לחברות תופרים לפי מידת החברה. כלומר, אין טיול אחד שדומה לטיול אחר. אין תוכנית מדף שיש רק להוציאו לפועל שוב ושוב. הרעיון הוא לתפור את הטיול לצרכים של החברה ולא את עובדי החברה לטיול הקיים. לשם כך מחליטים על יעד מועדף של החברה ועל הפעילויות שמנהלי החברה חושבים שתהיה מתאימה לסוג העובדים ולמטרת הטיול. האפשרויות הן בלתי מוגבלות ותלויות בתקציב ובזמן העומד לרשות החברה.

טיולי תמריץ לחברות – יעדים שונים

טיולי תמריץ יוצאים לפועל בעזרת חברות המתמחות בכך. אין מדובר על טיולים מאורגנים רגילים כפי שכולנו מכירים. מדובר על טיולים תפורים בהתחשב בכל המרכיבים החשובים לחברה המזמינה. הטיולים יכולים לצאת ליעדים במזרח הרחוק, אפריקה, דרום אמריקה וגם יעדים יותר מערביים באירופה ובאמריקה הצפונית.

 

This entry was posted in טיולים וכנסים לחברות. Bookmark the permalink.