אטרקציות לבר מצווה

אטרקציות לבר מצווה – מתנפחים

מסיבות בר מצווה הן מסיבות מאד מיוחדות מאד הן לנער אשר מגיע לגיל המצוות, והן למשפחתו הקרובה והנרגשת כל כך במעמד חגיגי זה. אין כל צל של ספק, כי מעבר לטקס המכובד בבית הכנסת ולהגעת כל האורחים ובני המשפחה, הדודים והדודות, בני הדודים הרבים והסבים והסבתות, ניתן להפוך כל מסיבת בר מצווה לאירוע מקסים ופעיל ולאפשר לנער הבר מצווה ולחבריו ליהנות מכל הדברים שהם אוהבים לעשות ולא תמיד זה ניתן להם בימים רגילים. יש מגוון בלתי נגמר של אטרקציות לבר מצווה, אשר מהן ניתן כמובן לבחור את האטרקציות המועדפות על הבן שלכם. בין כל האפשרויות אשר קיימות כיום בשוק – אחת האטרקציות המובילות בתחום אטרקציות לבר מצווה הם מתנפחים.


מתנפחים – לא רק לילדים קטנים

רבים טועים לחשוב כי מתנפחים מיועדים רק למסיבות יום הולדת של ילדים קטנים והם מוותרים על כך למסיבת בר המצווה. אבל אטרקציות לבר מצווה כן יכולות לכלול גם מתנפחים מכיוון שיש מתנפחים גם לנוער ואפילו למבוגרים. מתנפחים קיימים בכל הגדלים ובשלל צורות והפעלות ורבים מהם מתוכננים לבני נוער ובמיוחד לאירועים מסוג זה.


מתנפחים לבני נוער

אטרקציות לבר מצווה בהחלט יכולות לכלול גם מתנפחים. מתנפחים לבני נוער כוללים במיוחד מתנפחים מהסוג שמפעיל אותם. יש מתנפחים בצורת מגלשת ענק ממש גדולה, מתנפחים בצורת זירת איגרוף שבה ניתן לערוך תחרויות איגרוף עם כפפות וכדומה, מתנפחים בסגנון קליעות לסל בצורות שונות וגם מתנפחים כדורגל, מתנפחים מסוג השור הזועם, זירת סומו ואפילו מתנפחים מיוחדים בצורת קיר טיפוס מקצועי ממש.


מתנפחים לבריכה

אם אתם מקיימים את מסיבת הבר מצווה ליד הבריכה (כן, יש כאלה שעושים זאת) תוכלו להזמין אטרקציות לבר מצווה בצורת מתנפחים לבריכה. מתנפחים לבריכה הם מתקנים שניתן להשתעשע איתם בבריכה או לשחק איתם בבריכה כמה משתתפים ביחד. המתנפחים כוללים מסלול מכשולים לבריכה, מגלשת ענק וכדומה. אטרקציות לבר מצווה בבריכה יכולות להיות גם מתנפחים מחוץ לבריכה שהם מתנפחים מיוחדים שבהם מתחלקים הנערים והנערות בשבילי סבון חלקלקים עד המים בבריכה.

This entry was posted in אטרקציות לאירועים. Bookmark the permalink.