תא צילום


תא צילום לבת מצווה

כיום ישנן אטרקציות רבות שניתן להזמין לאירועים כמו ימי הולדת ומסיבות בת מצווה. אחת האטרקציות המאוד פופולאריות במסיבות בת מצווה הוא תא צילום. תא צילום נראה כמו אוהל גדול מבחוץ שבתוכו ניתן להצטלם בזמן האירוע בכל מיני צורות ובכל מיני תלבושות ולשמור את הצילומים לאחרי האירוע או להכניס אותם לאחר מכן לאלבום האירוע שיורכב גם מצילומים אלה וגם מצילומי האירוע עצמו שמצולמים על ידי צלם מקצועי.


תא צילום – כל האביזרים

תא צילום דומה לתאי הצילום שבעבר היו מוצבים במרכזים מסחריים ובקניונים בתחילת דרכם. בעוד שתאי צילום אלה היו יכולים לצלם אתכם בתמונות פספורט משעשעות הרי שתא הצילום החדש יכול לעשות הרבה יותר מכך.  בתוך תא צילום יש מגוון רחב ביותר של תלבושות ואביזרים שבהם ניתן להתלבש ולהתקשט לקראת הצילום. בתא יש מצלמה ותאורה שמשלימים את האטרקציה ומאפשרים צילום מיידי והדפסתו תוך מספר שניות.


תא צילום – חיבור לאינטרנט

תא צילום לא רק מאפשר לכם להתלבש ולהצטלם בדרכים משעשעות בזמן האירוע, אלא גם להעלות את הצילומים על גבי מסכים בזמן האירוע ואף להעלות אותם לאינטרנט לרשתות חברתיות כמו פייסבוק או טוויטר. תא הצילום מחובר לאינטרנט ומאפשר בזמן אמיתי להעלות את התמונות לרשת ואף לצרף אותן מאוחר יותר לאלבום שיופק בעקבות האירוע.


תא צילום עם מאפרת

יחד עם תא הצילום ניתן להזמין גם מאפרת לאירוע שתאפר את הבנות המעוניינות להצטלם. מאפרת יכולה לאפר את הבנות באופן היתולי או מיוחד – ילדת פרחים משנות השישים, איפור מיוחד של דם וכיוצא בזה, או איפור נשי רגיל שייתן לנערות תחושה של בוגרות. מאפרת יכולה להגיע עם אביזרים  נוספים כדי להוסיף לחוויה – תכשיטים, תיקים, צעיפים וכדומה.

אז אם אתם מעוניינים לשדרג את האירוע הקרוב המתוכנן, אין כל צל של ספק, שזה בדיוק הזמן להתחיל ולחשוב על השכרה של תא צילום לאירוע המתקרב, ולהבטיח לכם ולאורחים אשר יגיעו לחגוג עימכם את האירוע הרבה מאוד כיף והנאה לאורך כל ערב, וכמו כן לצאת עם מזכרת מקסימה.

This entry was posted in אטרקציות לאירועים. Bookmark the permalink.