אטרקציות לבת מצווה

אטרקציות לבת מצווה – הנסיכה מגיעה

מסיבות בת מצווה מתאפיינות בשנים האחרונות בשילוב אטרקציות לבת מצווה מאד מושכות ומעניינות באופן מיוחד. האמת היא כי אטרקציות לבת מצווה בדומה לכל אותן אטרקציות למסיבות של בר מצווה משלבות אטרקציות מסוגים שונים ומגוונים, אבל יש גם כמה אטרקציות לבת מצווה אשר הן יותר מכוונות לבנות מאשר לבנים. אטרקציות אלה קשורות יותר לנושאי איפור ויופי אשר פחות מעניינים את הבנים אשר בחבורה הזו. אין כל צל של ספק כי אחת מן האטרקציות המבוקשות כיום לבת מצווה היא הגעה בלימוזינה לאולם האירוע.

אטרקציות לבת מצווה – נסיעה והגעה בלימוזינה

שכירת לימוזינה ליום הבת מצווה יכולה להיות אטרקציה מאד מרגשת. נערת הבת מצווה יכולה להזמין כמה חברות טובות אשר ייסעו איתה בלימוזינה ברחובות העיר, הן יכולות לעצור במקומות שונים כאלה ואחרים ולהצטלם וכאשר תגיע הלימוזינה לאולם האירועים יחכה לנערת הבת מצווה שטיח אדום מן המדרכה ועד לתוך האולם. בתוך האולם תוכלו לשכור קבוצת רקדנים אשר בעצם ילוו את הנערה לתוך האולם לצלילי מוסיקה קצבית ומתאימה לצורך העניין.


אטרקציות לבת מצווה – קישוט האולם

בנוסף להגעה בלימוזינה מפוארת אל מתחם האירוע המדובר, תוכלו להכין את אולם האירועים כך שהוא כמובן יהלום את הסגנון אשר בחרה הנערה. ניתן לקשט את האולם כמו ארמון מן האגדות או לתלות מאות בלונים מנופחים צמוד לתקרה אשר פשוט מאד במשיכת חוט יפלו לרצפת האולם. בנוסף לכך תוכלו להזמין דוכני מתוקים ושוקולדים אשר יהיו מפוזרים באולם, ואשר בהם ניתן להכניס מיני מתוקים כולל שוקולד נוזלי.


אטרקציות לבת מצווה – עריכת בוק צילומים

אחת האטרקציות המקובלות כיום לבת מצווה הוא הבוק. אטרקציות לבת מצווה כאלה מאד אהובות על הבנות. שנים רבות אחרי הבת מצווה יושבות הבנות ומסתכלות בצילומים המיוחדים שצולמו ביום האירוע ולפניו. לפני האירוע אפשר לשלוח את הנערה לסטודיו לצילום כדי שיצלמו אותה באופן מקצועי ולאחר מכן לשלב בבוק את צילומי המסיבה עצמה. בוק זה יהיה אחד הדברים המרגשים אשר תעשו עבור הבת שלכם ביום המיוחד שלה.

 

This entry was posted in אטרקציות לאירועים. Bookmark the permalink.