טבעות אירוסין סוליטר

המראה הקלאסי של טבעות אירוסין סוליטר

אתם מתכננים להציע נישואין לבחירת ליבכם, המאמר הבא זה בדיוק מה שאתם צריכים לקרוא. אם אתם מחפשים טבעת אירוסין על מנת להציע נישואין לבנות זוג שלכם, סביר להניח שאתם כבר מודעים לכך שיש מגוון רחב של סגנונות עיצוב כאלה ואחרים, אך אינכם ממש מודעים להם. במקום להתחיל לבחון יותר מידי סוגים של טבעות, אתם יכולים להתמקד בסוג הקלאסי של טבעות אירוסין סוליטר. סוג זה הוא כמובן הנפוץ ביותר, ונחשב לסגנון המנצח, אשר כל בחורה וודאי אוהבת לקבל, בוודאי בתור טבעת אירוסין.

איך העיצוב נראה?

העיצוב של טבעות אירוסין סוליטר הוא עיצוב פשוט ומנצח. מדובר על טבעת עגולה, אשר הבסיס שלה עשוי מכסף או עשוי מזהב, ללא תוספות שונות כאלה ואחרות. במרכז הטבעת עומדת אבן היהלום, אשר מוחזקת על-ידי ארבעה בסיסים שונים. כך למעשה, המראה של טבעות אירוסין סוליטר הוא מראה מעולה, כי היהלום בו מקבל את מרכז הבמה, ולא ניתן להתעלם ממנו. כך, האישה יכולה להראות את טבעת האירוסין שלה לכל אחד.

יכול לשמש גם כטבעת נישואין

יתרון נוסף של טבעות אירוסין סוליטר זה שבאמצעות שדרוג קל, אפשר להפוך אותן גם לטבעת נישואין ולא רק לטבעת אירוסין. איך עושים את זה בסופו של יום? לפני החתונה מביאים את הטבעת לתכשיטן מומחה אשר יסיר את היהלום, ובתהליך העבודה יצליח להפוך טבעות אירוסין סוליטר לטבעות נישואין לכל דבר ועניין כאשר המסגרת של הכסף או המסגרת של הזהב כמובן שומרות על היוקרה שלהן היטב.

סגנונות שונים של סוליטר

חשוב להבין, כי למרות שמדובר על משפחה אחת, הרי שיש היום מגוון רחב מאד של טבעות אירוסין סוליטר, אשר ביניהן ניתן לבחור בהתאם למראה היד וכן האצבעות של בת הזוג שלכם. יש היום טבעות סוליטר עבות ויש דקות. יש כאלה עם יהלום גדול ויש כאלה עם יהלום קטן. יש כאלה שהן מכסף ויש כאלה שהן מזהב. הנקודה היא שאפשר לבחור טבעות אירוסין סוליטר בעיצוב אישי אשר יותאם לבת הזוג.

This entry was posted in טבעות. Bookmark the permalink.