אולמות בדרום

אם בעבר כמות אולמות בדרום הייתה יחסית מצומצמת ביותר ודרשה חיפוש מקיף אשר לא תמיד הניב את התוצאה הרצויה, הרי שכדאי מאד לדעת, כי היום קיימים אולמות בדרום במגוון רחב של סגנונות שונים, אשר מאפשרים לכל זוג וזוג שמתחתן למצוא את מבוקשו ואת הסגנון אשר מועדף עליו יותר מכל. יש לציין, כי אולמות בדרום הקיימים היום הם אולמות עירוניים פשוטים או לחילופין אולמות מפוארים בטבע, אולמות שונים אשר יכולים להתאים לעד 800 אורחים וגם אולמות כאלה אשר מתאימים לאירועים קטנים הרבה יותר. אולמות בדרום יכולים להיות משולבים עם גן טרופי יפיפה אשר בו תתקיים קבלת הפנים והחופה והם יכולים להציע גמישות מדהימה בבחירת סגנון העיצוב של האירוע.

קייטרינג חיצוני או של האולם

אחד הפרמטרים בעלי חשיבות רבה בעת בחירת אולמות בדרום קשור לאוכל. האם לפנות אל אולמות בדרום שמציעים את הקייטרינג של האולם והוא איכותי מספיק, או שעדיף ללכת על אולמות בדרום שעבור האירועים בהם יש להזמין שירותי קייטרינג חיצוניים? אין תשובה חד משמעית לשאלה זאת וזה תלוי בתקציב, בגודל האירוע ובחשיבות האוכל עבור החתן והכלה, אבל יש אולמות בדרום שיציעו לחתן וכלה את שתי האפשרויות לבחירה.

עם חניה ותאורה או בלי

לא כל אולמות בדרום מגיעים עם מערכת הגברה ותאורה מקצועיים וגם לא בכל אולמות בדרום יש חניה צמודה לנוחיות האורחים. כאשר מזמינים אולמות בדרום, מאוד חשוב אם כן לבדוק נתונים אלה על מנת לקחת בחשבון את הצורך להוציא תקציבים נוספים על ההגברה ועל התאורה שבלעדיהם אירוע החתונה לא יכול להתקיים.

מתאים רק לקיץ או לחורף או גם וגם?

יש אולמות בדרום שמתאימים אך ורק לעונות הקיץ ויש כאלה שיתאימו בעיקר לעונת החורף, אך רוב האולמות בדרום יאפשרו קיום אירוע בכל עונות השנה. כמו בכל שאר האזורים בארץ, חתונות חורף באזור הדרום זולות בהרבה מאשר חתונות קיץ וסגירת אירוע בתאריך פנוי אחרון שנשאר באולם, תמיד תוזיל עוד יותר את העלות של האירוע מאשר אם תעמדו על תאריך מסוים.

 

This entry was posted in הפקת חתונות. Bookmark the permalink.