הפירנאים

פירנאים – יעד חופשה מדהים (במיוחד עבור ירח דבש)

כאשר אתם מחפשים אחר יעד אטרקטיבי ומרתק לבלות בו את החופשה הקרובה שלכם בחו"ל, סביר להניח כי אחת מן האפשרויות המעניינות כיום היא טיול באזור הפירנאים. אז בואו ונבדוק מה בדיוק מחכה לכם שם?

הפירנאים הם למעשה רכס הרים אשר משמש גבול בין ספרד לצרפת. רכס ההרים מדהים ביופיו ללא כל ספק ומתאים לטיולים לקבוצות קטנות וגדולות. הפירנאים הגבוהים והאטלנטיים מומלצים במיוחד לטיול והמסלול שלהם כולל פסגות הרים, כפרים ועיירות מבודדות לצד עמקים ונהרות. זהו גן עדן עבור המטייל אוהב הטבע וכל אחד שמחפש טיול מהנה, מרהיב ומאתגר ימצא פה את שחשקה נפשו.

 רקע על הפירנאים

הפירנאים מהווים גבול בין ספרד לצרפת, אבל הם מחלקים גם בין שתי קבוצות אתניות, הקטאלנים והבאסקים. בצד הספרדי לכל קבוצה כזו יש ישות נפרדת, שלא קיימת בצד הצרפתי. כלכלת המתיישבים מבוססת בעיקר על תיירות, וזו חזקה מאוד בעיקר בחורף, בזכות אתרי הסקי, אבל בקיץ אפשר ליהנות מאויר צלול ונופים מרהיבים וירוקים. אם בחורף תוכלו לגלוש על השלג הקר, בקיץ תוכלו לצאת למסלולים מגוונים בטבע המיוחד והקסום.

 מסע קסום בטבע באזור הפירנאים

אם אתם מחפשים יעד לטיול ג'יפים, סוסים, מגלשיים או מסלול הליכה מעניין, רכס הפירנאים הוא יעד מיוחד שמתאים בין אם אתם נוסעים עם החברים, ובין אם אתם מחפשים טיול משפחתי. מסלול יפהפה מכפר ג'ברני מגיע עד לקרקס וכולל תצפית על הקרקס כולו. תוכלו לבקר גם בכפרים מבודדים ושקטים יותר בצרפת, לטפס על הרים תלולים ומפותלים ותגיעו גם לאגמים קסומים שלצידם תוכלו ליהנות מפיקניק בחיק הטבע.

 מסלולים מרהיבים במיוחד בחבל ארץ הפירנאים הקסום

ישנם מספר קרקסים באזור הפירנאים, חלקם מרוחקים יותר. לכולם ניתן להגיע במסלולי הליכה ארוכים יותר ופחות. בנוסף, ישנם מעברי הרים מרהיבים ומוכרים מאוד – בהם מתקיים הטור דה פראנס בקיץ. ניתן ללכת בעקבות רוכבי האופניים ולעבור את המסלול הזה עם כלי הרכב הדו-גלגלי, וניתן לעשות את המסלול רגלית, ליהנות מנופים עוצרי נשימה, מבתי הקפה המקומיים ומאוויר הרים צלול.

This entry was posted in טיולים ונופש אחרי החתונה. Bookmark the permalink.