מה השוני בין תיקי מנהלים לתיקים רגילים?

אין זה סוד, כי אנו עדים למגוון עצום ביותר של תיקים אשר נועדו לשמש מנהלים ומנהלות במהלך יום עבודתם, בעיקר את אלו אשר נדרשים לצאת מן המשרד לעיתים תכופות לפגישות, ביקורים באתרים שונים וכיוצא באלה. על פי רוב ניתן לומר, כי תיקי מנהלים הינם תיקי צד בעלי רצועה ארוכה העשויים מבד או מעור.

מאחר ורוב המנהלים מסתובבים עם מחשבים ניידים, לרוב תיקי המנהלים ישנו תא מיוחד למחשב נייד בעל הגנה כפולה. בהרבה תיקי מנהלים, בניגוד לתיקי ערב או סתם תיקים רגילים, ישנו גם תא מיוחד המשמש מקום ישיבה לטאבלט. רוב תיקי המנהלים מצויידים גם בתאים פנימיים לצורך שמירה על מסמכים ותעודות, וכן תא או תאים קטנים בהם ניתן למקם מפתחות, ארנק, מכשיר סלולרי ועוד חפצים אישיים. שורה תחתונה, תיקי מנהלים הם אריזה קומפקטית לכל מה שמנהל זקוק לו.

תיקי מנהלים לצרכי נוחות

מנהלים ואנשי עסקים רבים שואלים עצמם מדוע יש להם צורך בתיקים מוחדים למנהלים, אין הם יכולים להסתפק בתיק רגיל? מנהלים רבים נעים ממקום למקום לצורך פגישות ועשיה בשטח, ואינם צמודים למשרדם כל היום. כל מנהל זקוק לתכולת המסמכים של העסק, למחשב הנייד ולחפציו האישיים בעת העשיה בשטח, תיקי מנהלים מאגדים בצורה הטובה, הנוחה והקלילה ביותר את כלל הפריטים שמנהל זקוק להם.

תיקי מנהלים להשלמת ההופעה

כחלק מיצירת רושם ראשוני על לקוח או על שותף לעסקים חשובה מאוד ההופעה הראשונית. גבר, לרוב ילבש חולצה חגיגית בבואו להיפגש עם לקוח, או שותף לעסקים, ואילו אישה תתגנדר ותתאפר לצורך המפגש. על מנת להשלים את המראה ולהעניק מראה מכובד ניתן להוסיף תיק מנהלים להופעה.

סוגים שונים של תיקים

תיקי מנהלים נמכרים בשוק בשני סוגים שונים:

  • תיקי מנהלים העשויים עור או דמוי עור בעל מראה חלקלק.
  • תיקי מנהלים העשויים בד קשיח.

כל אחד מהתיקים הללו מכילים את מגוון התאים וכן התא המתאים לצורך נשיאת מחשב נייד, הבחירה נעשית על פי טעמו של הרוכש.

This entry was posted in קניות. Bookmark the permalink.