תא צילום לכל אירוע

אין כל צל של ספק, כי אם אתם מחפשים לקיים אירוע חגיגי אשר יישאר זכור לאורך זמן אצל כל המוזמנים שיבואו לחגוג בשמחתכם, אתם צריכים להזמין אטרקציה מיוחדת במינה. אטרקציה שכזו היא לא אחרת מאשר – תא צילום. זה לא סוד, כי בשנתיים האחרונות תא צילום הפך לאטרקציה מבוקשת באירועים רבים כאלה ואחרים. תא צילום יכול לשמש אתכם לאירועים שונים כמו חתונות, בר מצוות או בת מצוות, מסיבות יום הולדת, אירועים חברתיים שונים או במסיבות שחרור, מסיבות סוף שנה של התיכון וכיוצא באלה. תא צילום מאפשר לכולם ליהנות מצילומים מדליקים אשר ניתן להדפיס אותם לאחר מכן או לשלוח אותם למייל או להעלות אותם בפיסבוק וכדומה.

מה זה בדיוק תא צילום?

תא צילום הוא תא שבתוכו ניתן להצטלם בזמן האירוע בצורה מיוחדת. בתוך תא הצילום או לידו תמצאו תלבושות מדליקות אביזרים שונים ואף תכשיטים. כל אחד ואחת יכולים להכנס לתא הצילום ולעצב את הצילום הרצוי לו. ניתן להתחפש לצייד או לנסיכה, לזמר רוק או לשוטר. ממש פורים בתוך המסיבה. את הצילום ניתן לעשות לאחד או לכמה אנשים יחד.

תא צילום זה גם מזכרת

תא צילום משמש גם כמאגר תמונות למזכרת מהאירוע. ניתן להשתמש בצילומים כדי לעשות אלבום צילומים מן האירוע וניתן גם להדפיס את הצילומים במקום על גבי חולצות. לשם כך יש להזמין מכונת הדפסה מיוחדת לאירוע וכך יוכלו המשתתפים באירוע לקבל חולצה למזכרת עם שם ותאריך האירוע וצילום מדליק להם על גבי החולצה.

תא צילום להקלטת ברכה לבעל השמחה

אם אתם מזמינים תא צילום לאירוע כמו בר מצווה או יום הולדת ואפילו לחתונה יש תאי צילום המשמשים גם לצילום וידאו ותוכלו לאפשר לאורחים שלכם להקליט ברכה מצולמת. את הברכות ניתן יהיה להקרין מיידית על גבי מסכי הוידאו שבמקום ולהפוך את האירוע למאד מצחיק. תא צילום הינו אטרקציה מאד מדליקה לכל אירוע ולכל מסיבה וגם במסיבות חתונה תתפלאו לשמוע שכל הדודות המבוגרות נכנסות לתא הצילום ומצטלמות בהנאה מרובה.

This entry was posted in אטרקציות לאירועים. Bookmark the permalink.