הדפסה על כוסות

הדפסה על כוסות

כוסות מודפסות נחשבות למוצרי פרסום פופולאריים ומועדפים על ידי חברות ובתי עסק רבים.
הפופולאריות והביקוש הרב של פריט זה אינה מפתיעה בכלל – בכל זאת, כוסות מהוות כפריט שימושי עבור כל אדם, כך שעל ידי הדפסה על כוסות, אותה החברה תוכל להבטיח שהלקוחות שלה ייחשפו ללוגו ולפרטי החברה המוטבעים על הכוס לעיתים קרובות.

הדפסה על כוסות יכולה לאפשר יצירה של מתנה אטרקטיבית למגוון רחב של אירועים שונים בין היתר: ניתן לבצע הדפסה על כוסות של תמונות ולחלק את המתנה כמזכרת בבר מצווה או בחתונה. ניתן להדפיס לוגו עם פרטי חברה ולחלק את הכוסות כמתנה הן עבור לקוחות והן עבור עובדי החברה וישנן עוד מגוון רחב של מטרות בגינן שווה לבצע הדפסה על כוסות.

הדפסה על כוסות יכולה להתבצע על כל סוגי הכוסות החל מספלים לשתייה חמה או קרה , ספלי מאג דרך כוסות טרמיות, מאגים עם כפית, כוסות שוט, כוסות יין,  ואפילו כוסות בירה. כל מי שמעוניין בשירות של הדפסה על כוסות יוכל לבחור את סוג הכוס שנראית לו הכי מתאימה עבור המטרה והאירוע בו הוא מעוניין לחלק את אותה הכוס.

כוסות קרטון מודפסות חד פעמיות, הינם מוצר שימושי להפליא נוח ופשוט עם שטח פרסום רחב במיוחד
כוסות קרטון מאוד פופולאריות בכל מקום הן בבית והן במשרד אם לתערוכה או לכנס.
מצויינות כמוצר שי פרסומי וזול לחלוקה ולשימוש.

מעבר לשימוש הפונקציונאלי של כוסות, לשתייה כמובן. ניתן להשתמש בשירות של הדפסה על כוסות גם בכדי לחלק מתנות מושקעות יותר כמו: ספלים עם ממתקים, אריזה הכוללת בקבוק יין איכותי וסט של כוסות יין מודפסות ועוד מגוון רחב של מתנות.

אז כל מי שמחפש מתנה מודפסת אשר תשתמש כל אדם ותהיה מתאימה עבור כל סיבה או אירוע, הדפסה על כוסות בהחלט יכולה לענות על כל הצרכים שלו ולאפשר לו לספק את אותה המתנה. מה שנשאר זה רק לבחור את סוג הכוסות המתאים ביותר ולדאוג להדפסה איכותית במיוחד על הכוס.

לטקסס מוצרי פרסום ומתנות יש הרבה מה להציע לכם בתחום הכוסות הממותגות, כגון כוסות מאג עם תמונה, מאגים עם פרסום לוגו במגוון דגמים וצבעים. כל הכוסות אשר תמצאו אצלנו הינם כוסות איכותיות עם תו תקן ישראלי, סוג א' ועמידות במדיח .

This entry was posted in עזרים. Bookmark the permalink.