פציולי

האם לקנות פסנתר פציולי יד שנייה

אם אתם עומדים בפני החלטה על רכישת פסנתר והכיוון הוא פסנתר מסוג פציולי, הרי שהמאמר הזה הוא בדיוק עבורכם. מן הסתם, איך שלא נביט על כך, נראה כי בשלב מסוים של הדיונים סביב רכישת פציולי, יש לבחור האם נעדיף פסנתר חדש או יד שנייה. יתרונות פציולי חדש הינם ברורים ביותר ללא כל צל של ספק – אין כל פגמים חיצוניים, הם אינם שחוקים מנגינה ולא צריך בעל מקצוע שיבחן אותם לפני הקניה מן הסתם. יחד עם זאת, בכל מקרה ייתכן שראוי יהיה בכל זאת לבקש ממורה לפסנתר להגיע לחנות ולהתרשם מהמגע ומהצליל שלו הלכה למעשה בשטח.

פסנתר פציולי

מאידך, פציולי יד שנייה יכלול יתרונות בולטים למדי – מדובר בפסנתר זול בהרבה בהשוואה לפסנתר חדש. בנוסף, פסנתר יד שנייה עשוי להיות איכותי יותר מפסנתרים מאותו הדגם. ייתכן שזה מפתיע אתכם, אבל יש סיבה פשוט לכך. לאחרונה, החלו פסי ייצור לעבור למדינות שאינן מדינות המקור, למשל – סין. השוואה בין פסנתר שיוצר באיטליה לבין כזה שיוצר בסין, יגלה כי אלו שיוצרו באיטליה הם הרבה יותר איכותיים.

האפשרות הזולה ביותר היא לא תמיד הכדאית ביותר עבורכם

במקרים מסוימים, כמו גם ברכישת פסנתר חדש – הרי שחיסכון בכסף עלול לעלות ביוקר בהמשך, שנאמר – זול הוא יקר. פסנתרים זולים משמעותית נמכרים לרוב במחיר נמוך שכזה, כיוון שיש בהם פגם כלשהו, אשר תיקונו יכול לעלות אף מעבר למחיר הפסנתר. ברור שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו לרכוש פסנתר איטלקי מסוג פציולי, שעלותו גבוהה מאוד, אך גם לא כדאי להתפשר על איכות הצליל, דבר שיפגום בהנאה ובחוויה כולה, שלשמה בעצם רכשנו את הכלי.

רכישת פסנתר מחנות אמינה – יתרונות רבים לה

בימינו הדיגיטליים, ניתן למצוא פסנתרים למכירה מפרטיים, באופן קל למדי, אך הם לא יוכלו לרוב לספק לכם את מה שתוכלו לקבל מחנות אמינה לכלי מוסיקה: אחריות על הפסנתר פציולי, או Yamaha החדש שלכם; מבחר פסנתרים גדול; כאלו שכוונו ונבדקו לפני הרכישה; הובלה יותר זולה ועוד.

 

This entry was posted in כלי נגינה. Bookmark the permalink.