טבעות אירוסין זולות

טבעות אירוסין זולות אך יפות

הענקת טבעות אירוסין בעת הצעת הנישואין הפכה גם בישראל לטקס מקובל ואף כמעט מחייב. הסמליות שבטקס זה מלווה לרוב בתחושת התרגשות גדולה הן עבור הגבר והן עבור האישה. בדרל כלל הגבר נאלץ להתמודד עם ההכנות להצעה הכוללות בין היתר את רכישת הטבעת. המאמר הבא יספק לך מענה ללא מעט שאלות הנוגעות לרכישת טבעת לקראת הרגע הגדול.

הבסיס לרכישת טבעת

מקורה של טבעת האירוסין התחילה עוד בימי רומא העתיקה, את טבעותיהם נהגו הרומאים לענוד בדרך כלל על הקמיצה. מנהג זה מלווה אותנו עד ימים אלו ונהוג ברוב המדינות המערבייות בעולם. בשונה מטבעת נישואין שהיא לרוב חלקה ועשוייה זהב, טבעות אירוסין מכילות אבני חן ומגיעות בשלל עיצובים מרהיבים. טבעות אירוסין זולות מיועדות לצעירים וצעירות שאין ביכולתם לרכוש טבעות יקרות, אבל שמעוניינים להביע את אהבתם זה לזו בכספם שלהם.

טבעות אירוסין זולות – עד 1000 ₪

צעירים רבים המחפשים טבעות אירוסין מבקשים לרכוש אותן בעצמם וללא עזרה מההורים או מהבנק. הרעיון הוא להביע את רגשות האהבה עם מה שיש ולא עם מה שיש לאחרים. טבעות אירוסין זולות אינן זולות במראה או בעיצוב, אלא רק במחיר. על מחיר הטבעת אין לקבוע את מידת האהבה שלכם זה לזו ואם מי מבני הזוג מקמט את האף בגין טבעת אירוסין שנרכשה במחיר זול, אולי זה הרגע לחשוב על ההצעה מחדש.

טבעת אירוסין כסמל לאהבה ולא לעושר

מי שמעוניינים להתחתן עם כסף יחפשו בן או בת זוג עשירים ואת האהבה ישימו במקום שני. אבל רובנו מצהירים על עצמנו כי האהבה היא שמחברת ביננו והיא שמובילה לרצון להינשא. לכן, על טבעת אירוסין להיות סמל לאהבה זו ולא סמל לעושרו של בן הזוג. לפיכך, קיימות חנויות תכשיטים רבות המציעות למכירה טבעות אירוסים זולות שמאפשרות לבני הזוג לשמור על אהבתם במסגרת התקציב העומד לרשותם. טבעות אירוסין זולות אלה מגיעות בשלל עיצובים וברובן תמצאו אבנים יפות שמשולבות ברוב חן, ואפילו אבני יהלום קטנות שאינן מצריכות נטילת הלוואה בבנק. טבעות אלה מגיעות בעיצובים קלאסיים או בעיצובים מאד מודרניים ויותר גרנדיוזיים העשויים מכסף או מזהב.

This entry was posted in טבעות. Bookmark the permalink.