מרכזיות IP

השילוב בין מרכזיות IP לתשתיות המחשוב בעסק

אם אתם בעלים של עסק כל שהוא בכל תחום כזה או אחר, ואתם מעוניינים לשדרג את התחום של המענה הטלפוני בעסק שלכם, הרי שמן הסתם הגיע הזמן לרכוש מרכזית טלפונים ראויה ואיכותית עבור העסק שלכם. זה לא סוד כי מרכזיות IP ערכו שינוי של ממש בקרב העסקים אשר בהן הן הותקנו. העבודה עם מרכזיות IP מאפשרת לעסקים השונים ליהנות מגמישות ומיכולות תקשורתיות ברמה הרבה יותר גבוהה מאשר בעבר. עם זאת, חשוב מאד לדעת ולהבין, כיצד עצם מרכזיות IP יכולות להשתלב בצורה המושלמת ביותר עם התשתית המיחשובית בתוך העסק שלכם. מכיוון שהמרכזיות הללו פועלות בעצמן על תשתית מיחשובית – הסנכרון הוא ברמות גבוהות במיוחד.

קבלת הודעות לדוא"ל

ניקח למשל מצב שבו אנשים מנסים לתקשר לעסק שלכם בשעות שבהן הוא סגור, ולכן הם משאירים הודעה. במקום שבבוקר אתם תצרו קשר עם המרכזייה כדי לשמוע הודעות, באמצעות מרכזיות IP אתם תוכלו לקבל באופן אוטומטי את כל ההודעות הקוליות ישירות לתיבת הדוא"ל שלכם, ולהאזין אליה מהמחשב או מהסמארטפון שלכם. כך, אתם יכולים לחסוך בזמן משמעותי, ואפילו לשמוע את ההודעות מהבית שלכם, אם תרצו בכך.

הקלטה חכמה של השיחות

לא פעם, בעסקים השונים ובמרכזי שירות לקוחות – אתם תהיו מעוניינים להקליט חלק מהשיחות הנכנסות או היוצאות ,כדי שתוכלו לבצע מעקב אחרי מתן השירות. באמצעות מרכזיות IP תוכלו לבצע את ההקלטה במועדים קבועים שאתם תבחרו, או לתת למערכת לבחור בעצמה את האלגוריתם לפיו היא תבצע את ההקלטה. ההקלטות כולן נשלחות ישירות למחשבים אשר אתם תגדירו, וכך המעקב יהיה מהיר ויעיל.

לקבל דו"חות מעודכנים על השיחות

בעזרת מערכות של מרכזיות IP, אתם גם יכולים לקבל דו"חות קבועים על מתן השירות בתוך החברה שלכם, באמצעות קווי הטלפון. את תוכלו לראות אילו מהעובדים שלכם מספקים שירות לאורך זמן, אילו מתעכבים עם השיחות, אילו מהעובדים נוטים לסיים שיחות מהר, וכיו"ב. הדבר חשוב לצורך הייעול והשיפור בעסק, ומתן חוות דעת מקצועית לעובדים כל רבעון.

This entry was posted in עזרים. Bookmark the permalink.