מתנפחים לבריכה

אין אין אין חגיגה בלי מתנפחים לבריכה

כל ילד חולם לחגוג יום הולדת, מסיבת סיום, ערב בריכה או כיף ללא סיבה עם מתנפחים לבריכה. אין כל צל של ספק כי כיום מתנפחים בבריכה מביאים חוויה רטובה ומהנה לאירוע מרשים ומיוחד שייזכר לאורך זמן. במיוחד אם יש מפעיל מקצועי ביותר בתחום זה, אשר מן הסתם שומר על הסדר והבטיחות ויודע להפעיל ילדים בצורה הטובה ביותר שיש. מפעיל זה צריך לאפשר להם מצד אחד להשתולל וליהנות מכל רגע, אך מצד שני להקפיד שהפעילות תהיה בטוחה לחלוטין עבור כל אחד ואחת מן המשתתפים באירוע, מגדול ועד קטן.

הפעלת מתנפחים לבריכה – חגיגה!

מתקנים מתנפחים לבריכה באמצעות מפעיל מורשה יכולים לכלול מגלשות, מגלשת קצף, גשר צף, אבובים ואביזרים נלווים כמו אקדחי מים ומיני זוהרים בליווי מוסיקה מקפיצה ופעילות מצחיקה ותחרותית עם פרסים. את הפעילות בבריכה אפשר להפוך להצלחה בהתאם לקבוצת הגיל, שטח הבריכה, כמות הילדים וכמובן התקציב. באותה מידה ניתן להביא 2-3 מתקנים ולתת לילדים להתגלש ולקפוץ לפי תור מאורגן ומסודר.

סיבה למסיבה

מתנפחים לבריכה נפגוש בעיקר בקיץ ובמסגרת הקייטנות. החום הלוהט, היציאה מהשגרה והתמורה הכספית מהווים חלק בלתי נפרד מהקייטנה ובשילוב של דוכני מזון ניתן להפוך אותם לחווייתיים יותר. למשל, בקייטנה מספיק לחלק ארטיקים או שלוקים וכבר פעילות המתנפחים משודרגת. בערב בריכה לבוגרים גם ארוחה "על האש" תשדרג את העניין. ניתן גם לשלב פעילויות נוספות כמו: סדנת איפור, יצירה, פעילות ספורט, מעגל מתופפים ועוד, אך אלו ייקרו את עלות המסיבה. בכל מקרה, הדבר החשוב ביותר בהפעלת מתנפחים לבריכה הוא הבטיחות.

בטיחות מתנפחים לבריכה

חברות המספקות מתנפחים לבריכה צריכים להיות בעלי רישיונות ותעודות מורשים ובעלי תו תקן להפעלת מתנפחים. חברה אמינה שעוברת בדיקות תקופתיות למתקניה עם מפעילים מקצועיים שהוכשרו לכך, תיתן מענה גדול מבחינת הבטיחות. ויותר מכך, גם בפעילות עצמה רצוי לשכור מפעילים שיפקחו על הילדים וישמרו על הסדר והבטיחות. השילוב של מים וחשמל להפעלת המתנפחים חייב להיות מפוקח כי אחרת הוא קטלני.

This entry was posted in אטרקציות לאירועים. Bookmark the permalink.