פסנתר חשמלי

כיצד לבחור את הפסנתר החשמלי שהכי מתאים לי?

אם אתם כבר זמן מה רוצים לקנות פסנתר חשמלי, אך המבחר הקיים פשוט מסב לכם בלבול, ואינכם מצליחים לקבל החלטה, קבלו את כל הטיפים שאתם צריכים, שיסייעו לכם לבחור נכון את הפסנתר החשמלי המתאים לכם ביותר.

טיפים בבחירת פסנתר חשמלי

  1. משקל הקלידים של כל אחד מהפסנתרים החשמליים המוצעים למכירה בשוק משתנה בהתאם ליצרן של הפסנתר. רצוי לקנות פסנתר חשמלי שמשקל הקלידים שלו הוא כמה שיותר כבד, על מנת שהוא יזכיר עד כמה שאפשר פסנתר רגיל. קחו בחשבון שפסנתר חשמלי כזה עשוי גם להיות יקר יותר.
  2. על אף שלא מדובר בפסנתר רגיל, גם פסנתר חשמלי אמור להיות בעל מגע קלידים רגיש, כזה שיכול לאפשר למנגן לבטא את עצמו במהלך הנגינה וליצור אופי למוזיקה שלו. למה הכוונה? כאשר אתם לוחצים על הקלידים בפסנתר רגיל, הם אמורים לייצר צליל שמשתנה בהתאם למידת העוצמה שבה לחצתם עליהם. וודאו שהפסנתר החשמלי שתפס את העין שלכם כולל פונקציה המאפשרת "לשחק" עם רגישות המגע של הקלידים.
  3. רצוי שאת הפסנתר החשמלי שלכם ניתן יהיה לחבר למחשב. עצה זו רלוונטית עוד יותר עבור אלו שאוהבים לכתוב מוזיקה בעצמם. כמובן שיהיה עליכם להוריד תוכנה מיוחדת למחשב, אך זה כבר החלק הפשוט יותר.
  4. בחרו פסנתר חשמלי שעוצמת הרמקולים שלו גבוהה מספיק, בהתאם לסוג החלל שבו אתם עתידים לנגן. ככל שהחלל הזה אמור להיות גדול יותר, כך עוצמת הוואט של הרמקולים אמורה להיות רבה יותר.

 

פלסטיק או עץ?

  1. קלידים בפסנתר חשמלי עשויים מפלסטיק או מעץ. על אף שקלידים מעץ הם כבדים יותר, ולרוב מייקרים את מחיר הפסנתר החשמלי, לרוב אין הבדל משמעותי בין שני הסוגים מבחינת איכות הצליל והנגינה.
This entry was posted in כלי נגינה. Bookmark the permalink.