וילה בצפון עם בריכה

וילה בצפון עם בריכה לילדים – אמצעי זהירות

משפחות המגיעות לבילוי של וילה בצפון עם בריכה נהנות ממנה בקיץ ובחורף, ביום ובלילה. הבריכה בווילה אינה תחת השגחה והאחריות המלאה לילדים היא של ההורים ולכן יש לנקוט באמצעי זהירות. יש להשגיח שהילדים לא ירוצו בשטח הבריכה ולא ישחקו במשחקים מסוכנים עם ידיים. בנוסף יש לשמור שיקפצו רק בחלק עם המים העמוקים ולא לתת לילדים הצעירים להיות בבריכה לבד וללא השגחת הורים. גם אם ההורים מעוניינים לנוח אל להם להשאיר את ילדיהם הצעירים לבד, אלא אם כן יש נעילה ליציאה לבריכה.

וילה בצפון עם בריכה מחוממת

גם כאשר מגיעים בחורף והבריכה מחוממת יש לנקוט באמצעי זהירות נוספים. על המבוגרים להיזהר שלא להיכנס לבריכה אחרי שתיית אלכוהול, אין להיכנס לבריכה לאחר האוכל על בטן מלאה ולשמור על ניקיון הבריכה.

הניקיון של וילה בצפון עם בריכה

וילה בצפון עם בריכה זקוקה לתחזוקה שוטפת ולניקיון באופן תדיר. חשוב לקבל אינפורמציה מבעל הווילה לגבי תדירות הניקיון כדי להבטיח שלא ידבקו בחיידקים בעיקר כשהבריכה מחוממת. בבריכה חייבת להימצא מערכת של סינון המים ורצי תיעוד של בדיקת הכלור בבריכה. במידה ורואים שקרקעית הבריכה מלוכלכת וכמו גם מסביב לבריכה יש להזעיק את בעל הווילה מייד ולדרוש שידאג לנקות זאת באופן מיידי.

וילה בצפון עם בריכה ואטרקציות נוספות

ישנן וילות עם בריכה שלהן גם יש ג'קוזי וכאשר מוצאים כזו וילה ההורים והילדים נהנים כאחד. הילדים בבריכה וההורים בג'קוזי. במידה וגם הילד נכנס לג'קוזי יש לשמור על חום גופו ושלא ייצא מחום לקור בחורף. הווילה בחורף מציעה גם קמין מחמם שניתן להתכרבל סמוך לו, אך גם שם יש לנקוט באמצעי זהירות עם ילדים.

This entry was posted in בילויים. Bookmark the permalink.