בחירת טבעת אירוסין

כמה דברים שיש לשים לב אליהם בבחירת טבעת אירוסין

מעוניינים להציג נישואין לבת הזוג שלכם? קודם כל – מזל טוב לקראת ההחלטה! שנית, ברור לכם שאין אפשרות להגיש הצעת נישואין – אשר אין בה גם טבעת אירוסין. תפקידה של הטבעת היא לסמן את הברית בין בני הזוג, ומדובר על מחווה מדהימה ורומנטית כאחד. עם זאת, גברים רבים מוצאים את עצמם שואלים, איזו טבעת אירוסין הם צריכים לבחור, ולפי איזה קריטריונים צריך לבחור אותה?

טבעת אירוסין – המדריך למתחילים

המדריך לבחירת הטבעת

שימו לב שבבחירת טבעת אירוסין יש כמה פרמטרים שיש להקדיש להם תשומת לב. קודם כל, יש לשים לב לסוג היהלום שמשובץ – ישנם יהלומים שמשובציםבאופן בולט, ויש באופן יותר מוצנע. יש נשים שיש להן מראש העדפה לתכשיטים בולטים יותר או פחות – וכדאי פשוט לשים לב אילו תכשיטים בת הזוג עונדת, ולפיהם לבחור. באשר ליהלום עצמו – יש לשים לב שגם אם יש פגמים זעירים ביהלום, הם לרוב בלתי נראים בעליל ללא הגדלה משמעותית, ומכאן אפשר למצוא טבעת אירוסין עם שיבוץ של יהלוםאיכותי במחיר נוח מאד.

שימו לב גם שלטבעת האירוסין יש בצע גם בבסיס המתכת. רוב האנשים בוחרים טבעת אירוסין בצבע של זהב לבן, אך ישנן גם טבעות בצבע של זהב צהוב – הדבר יכול להשתלב בצורה נהדרת בקרב נשים עם עור בהיר ושיער בהיר, כמראה משלים.

מעבר לכך, כאשר אתם בוחרים טבעת אירוסין, יש לשים לב שהיא מגיעה עם תעודה גמולוגית. התעודה מחווה בפועל על ערכו של היהלום ועל התכונות המיוחדות שלו.

לשלב עם טבעת הנישואין

יש זוגות שמעדיפים בהמשך, לשלב בין טבעת האירוסין של אישה לטבעת הנישואין שלה, בכדי שהיא תוכל לענוד את שתיהן ביחד. יש בהחלט אפשרות כזו, ויש לפנות לתכשיטן מומחה, בכדי שיבצע היטב את העבודה.

This entry was posted in טבעות. Bookmark the permalink.