איפור כלות יפה ויציב

איפור כלות הוא איפור ליום המיוחד ביותר בחייה של האישה. האיפור יתבצע על ידי אנשי מקצוע שתלמדו לא רק את רזי האיפור המקצועי אלא גם כיצד לאפר כלות. איפור כלות יכול להתבצע בסטודיו לכלות, הוא יכול להיות בבית או אצל המאפרת. כלה בוחרת לה כיצד ייראה יום החתונה שלה וכמה זמינות היא תרצה מהמאפרת לכל אורך היום. חשוב לזכור כי איפור כלות מלווה את הכלה ליום שלם כולל הצילומים שלפני החתונה ורגעי החתונה עצמה.

סטודיו לכלות

יום החתונה שלך הוא היום הכי מיוחד שאת יכולה לחלום עליו וזה היום להגשים בו את משאלות ליבך. את יכולה להתארגן בסטודיו לכלות ושם להתלבש, להתארגן, להסתפר וכמובן גם להתאפר. יכול להיות שבמקום בו את רוכשת או משכירה את שמלת הכלה שלך ישנם את כל אנשי המקצוע הנדרשים לך. אם את מעדיפה לא להתרוצץ ביום החתונה בין אנשי המקצוע השונים, כדאי מאד שתשקלי לעשות איפור כלות בסטודיו.

איפור בבית הכלה

איפור כלות יכול להתקיים בכל מקום שתחליטי עליו והעיקר הוא שתרגישי בנוח עם המאפרת ועם האיפור. ישנן מאפרות כלה אשר ישמחו להגיע לבית הכלה ולאפר אותה במקום שנוח לה. המאפרת שתגיע תתייחס אך ורק אלייך ולא יהיו לה הסחות דעת מסביב. כמובן, אם את מביאה אלייך את המאפרת יכול להיות שתוכלו לסכם מראש שהיא גם תאפר את שאר הנשים במשפחה והכל לבחירתך.

איפור אצל המאפרת

ישנן מאפרות אשר מחזיקות בסטודיו קטן והן ישמחו לקבל אותך ביום הכי מיוחד של חייך ולפנק אותך. מומלץ להתייעץ עם המאפרת מה היא מתכננת לעשות ואפילו לעשות איפור ניסיון לפני יום החתונה על מנת שתרגישי בנוח עם האיפור שעלייך.

This entry was posted in הפקת חתונות. Bookmark the permalink.