גדר רשת לבריכה

סכנה! בריכה פרטית!

בכל שנה קורים בקרב משפחות רבות מקרי טביעה וכמעט טביעה של ילדים ופעוטות בבריכות פרטיות. במרבית מקרי המוות והפציעות מטביעה מעורבים ילדים בגילאי שנה עד שלוש, המתרחשים בקרבת הבית. מקרי הטביעה בישראל הם סיבת המוות מספר 1 בתאונות בית ופנאי. נתוני ארגון ״בטרם״ לבטיחות ילדים מלמדים כי קיימת לאורך השנים האחרונות מגמת עלייה במקרי מוות מטביעה בבריכות הפרטיות.

אז מה עושים?

הסכנה הטמונה בקיומה של בריכה פרטית בחצר הבית, אינה מחוייבת המציאות. ניתן לנטרל סכנה זו על נקלה, ע״י הקמת גדר רשת לבריכה, שהקמתה קלה ופשוטה, וגם אינה יקרה, בוודאי לא יחסית לחומרת הסכנה שהיא מונעת.

אחד הפתרונות היעילים ביותר הוא הקמת גדר רשת לבריכה. זוהי למעשה גדר לבריכה שעשויה מרשת חזקה מאוד. צורת חציצה זו מהווה הגנה מקסימלית מפני כניסה של פעוטות, ילדים או בעלי חיים – ובכך בעצם מגנה עליהם מפני טביעה בבריכה. גדר הרשת הינה חזקה מאוד, ואינה נקרעת. בנוסף, מדובר ברשת במראה אסתטי המשתלב בצורה טובה עם הבריכה. גדר רשת הינה פתרון מעולה מאחר ותוכלו להרכיב אותה בעצמכם (בלי לקרוא לבעל מקצוע) ולפרק אותה בכל עת שתרצו. לאחר הפירוק סוגרים את החורים ברצפה בעזרת פקקים מיוחדים המגיעים עם הגדר.

גדר רשת עם מוטות אלומיניום המקיפה את הבריכה באופן הרמטי, מספקת הגנה טובה בהיקף הבריכה, ובשעת הצורך ניתן להעלימה מהעין ולהרחיב מחדש את סביבת הבריכה בלי מגבלות.

גדרות רשת נשלפות הינם פיתרון 

בטיחותי אידיאלי להגנה מקסימלית. גדר הרשת השקופה אינה מכערת את שטח הבריכה, ושומרת על מראה נעים לעין. גדר זאת נמצאת בשוק כבר זמן רב ומוכיחה את יעילותה פעם אחר פעם. ניתן להזמין גדרות במגוון צבעים וגוונים.

This entry was posted in הפקת מסיבות. Bookmark the permalink.