קייטרינג לאירועים קטנים

החשיבות של קייטרינג לאירועים קטנים

אירועים קטנים מתאפיינים בכמות מוזמנים של כמה עשרות אורחים בלבד. באירועים כאלה יש משמעות גדולה לכל פרט, כמו למשל לעיצוב, לתאורה, לבר המשקאות וכמובן לאוכל. הדרך הטובה ביותר לשדרג את האירוע הקטן היא להזמין שירות קייטרינג ברמה גבוהה. באמצעות קייטרינג ייעודי לאירועים קטנים ניתן לעמוד בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות ולהשאיר את האורחים עם טעם של עוד.

יש כמה מאפיינים שמוכיחים את החשיבות של קייטרינג לאירועים קטנים. בראש ובראשונה, שירותי קייטרינג לאירועים קטנים מתאימים גם לבתים פרטיים. בניגוד לשירות קייטרינג רגיל שדורש מטבח גדול והרבה מקום לפריסת הציוד והצוות, בקייטרינג לאירועים קטנים ניתן להסתפק במטבח ביתי בלבד. חברות קייטרינג מקצועיות מביאות איתן את הציוד החשוב ומעמידות אותו בשטח לרשות האורחים והמוזמנים. מבחינת הלקוח מדובר על יתרון משמעותי שחוסך זמן וכסף.

היכנסו וצפו! אוכל לאירועים קטנים, הכי טעים שיש:

האם שירותי קייטרינג לאירועים קטנים הם זולים יותר?

בניגוד למה שנהוג לחשוב, שירותי קייטרינג לאירועים קטנים לא תמיד זולים יותר פר מנה בהשוואה לקייטרינג של אירועים גדולים. הסיבה לכך היא שמחיר המנה לא נקבע לפי כמות האורחים אלא בעיקר לפי סוג חומרי הגלם, המגוון הקולינרי בתפריט, הדרישות הספציפיות של הלקוח, הכשרות וכן הלאה. גם לתאריך שבו מתקיים האירוע יש השפעה גדולה על מחיר הקייטרינג וזאת משיקולי ביקוש והיצע.

בעלי אירועים קטנים צריכים בעיקר לוודא שנציגי חברת הקייטרינג יודעים מה מצופה מהם. החברה נדרשת להיערך בצורה שונה לאירועים מן הסוג הזה ועליה להציב את האינטרסים של המוזמנים בראש סדר העדיפויות. רק כך ניתן להגיש קייטרינג לאירועים קטנים ברמה גבוהה ולשדרג את האירוע. בנוסף, במקרים כאלה המחיר לא אמור לחרוג מתוך מסגרת התקציב של בעלי האירוע והלקוחות.

This entry was posted in הסעדה לאירועים. Bookmark the permalink.