מתנות מקוריות לחג

תקופת החגים היא אחת התקופות המהנות ביותר של השנה ולדעת רבים היא הכי מהנה מכולן. יש אנשים שצריכים לסבול מעט כדי שההנאה תהיה גדולה כיוון שהם צריכים לבשל אוכל רב ולהכין את הבית כדי לארח בנעימים את כל המוזמנים. לכן חשוב להעניק להם מתנה, כי המתנה מראה על כמה דברים.

מתנה מראה על אכפתיות

מתנות מקוריות לחג מראות על אכפתיות. אין ספק שאם תעניקו מתנה זה מראה שאכפת לכם אך השאלה כמה אכפת לכם. יכול מאוד להיות שהמתנה שאתם מעניקים לא תהיה כל כך איכותית והיא לא תראה שהשקעתם זמן מזמנכם ולכן זה מראה שההענקה שלה ומקבל המתנה בעצמו אינו כל כך חשוב. לא תמיד מדובר על השקעה כספית גדולה אך כן חשוב להראות אכפתיות ולמעשה זה אומר שאתם צריכים להראות מחשבה ולבחור מתנה מקורית ולא בנאלית ומשעממת שכולם נותנים תמיד.

היכנסו וצפו! רעיונות למתנות מקוריות לחג:

מתנה מראה על השקעה

עוד דבר שמתנות מקוריות לחג מראות היא ההשקעה שלכם באותו אדם או באותם אנשים שמקבלים את המתנה. אם מדובר בסבא וסבתא הם ישמחו לראות שאתם משקיעים בהם זמן רב מזמנכם או משקיעים ממיטב כספכם. יכול להיות שהמתנה עצמה לא תגבה מכם זמן רב לבחירה ויכולה להיות שהיא גם לא תהיה כל כך יקרה, מה שאפשר לנחש הרי את תג המחיר בדרך כלל מסירים לפני שמעניקים אותה, אך היא כן תראה על מחשבה יצירתית ומקורית.

המתנה מראה על יצירתיות

אולי הפרמטר שהכי קשה להפגין בהענקת מתנות לחג היא היצירתיות. מתנות מקוריות לחג יכולות להיות פי כמה וכמה אטרקטיביות יותר מאשר מתנות בנאליות אך חשוב לזכור כי מתנה יצירתית היא למעשה מתנה שקשורה באופן אישי לאדם שמקבל אותה וזה אומר שאתם צריכים להכיר אותו היטב.

This entry was posted in מתנות. Bookmark the permalink.