גני אירועים במרכז

מספר רב של פעמים אנו נתקלים בבעלי עסק שרק מציגים את עצמם כמקצוענים מנוסים אך בסופו של דבר אנו מגלים שהאמינות אצלם היא לא ערך עליון. גם גני אירועים במרכז יכולים להיות כאלו וחשוב מאוד שתיזהרו מהם, ולכן חשוב מאוד לבדוק את הרישיון שיש להם. למה זה חשוב? הנה כמה סיבות.

היכנסו וצפו! כיצד לבחור מקום מדהים לחתונה שיתאים בדיוק לכם?

אין רישיון? זה מקום לא אמין

אם אין לגני אירועים במרכז רישיון אסור לכם בשום פנים ואופן לחגוג בהם. עוד לפני שנסביר לכם מה ההשלכות לכך שאין למקום רישיון, זה קודם כל אומר שהמקום עצמו לא אמין. בגלל שהמקום לא אמין אתם לא יכולים להאמין לדבר שהוא אומר או מבטיח לכם, אפילו אם זה בכתב. לגן אירועים שפועל ללא החזקת רישיון למעשה אין כל זכות לארח כל אירוע ובטח לא להפיק אותו עם אביזרים מסוכנים ביותר כמו מערכת תאורה שיכולה ליפול בעבודה לא מקצועית או תשתית חשמל לא תקינה וכן הלאה.

המקום לא יהיה בטוח

מעבר לכך שהסכנות יהיו רבות רק בשל היות המקום לא אמין, חשוב להבין מה זה אומר שלמקום אין רישיון. אם אין למקום רישיון זה אומר שיאן לו רישיון בתוקף לבטיחות נגד פריצת שריפות המהלך האירוע, יכול להיות שאין לו תיק שטח להתמודדות עם אירועים חבלניים וזה רק קצה הקרחון. אתם לא יכולים להרגיש בטוחים במקום כזה ואסור לכם להיות בו.

אתם מציבים בסיכון את כולם

גם אם אתם מהאנשים שדי שאננים בכל מה שקשור בסכנות של פעילות עסק ללא רישיון, אסור לשכוח שאתם לא מסכנים רק את עצמכם אלא את כל המוזמנים שלכם, שכולם כנראה בחוגים החברתיים הקרובים שלכם. אסור לכם לבחור בגני אירועים במרכז ללא רישיון והאחריות היא כולה שלכם.

This entry was posted in אולמות אירועים. Bookmark the permalink.