הובלות משרדים

כמה עולות הובלות משרדים?

הובלות משרדים יכולות לעלות החל מ-1000 שקלים ועד 2000 שקלים בממוצע. כמובן שזה תלוי גם בחברת ההובלות הרי התמחור של חברות ההובלות יכול להיות שונה מאוד. יש חברות הובלות שיבקשו מחיר נמוך יותר כאשר אחד השיקולים הוא המרחק  הגיאוגרפי. ככל שהחברה פועלת יותר קרוב למשרד כך למעשה המחיר שהיא יכולה להציע יהיה נמוך יותר בשל הזמן שצוות ההובלות מבזבז וכמובן בשל הדלק. כמובן שגם קומה גבוהה יותר תוסיף למחיר כאשר שירותי מנוף לשעת הובלה יכולים להיות גבוהים מ-300 שקלים.

מה משפיע על מחיר ההובלה?

יש עוד כמה פרמטרים שמשפיעים על הובלות משרדים כאשר אחד מהם הוא כמות הפריטים. יש משרדי ענק שכדי להעביר אותם תצטרכו לעבוד לעתים עם כמה חברות הובלות. יש גם משרדים שיש בהם פריטים רבים מאוד אך בסופו של דבר חלק גדול מהם נשארים במשרד כי הוא הושכרו איתו. כך למעשה המחיר של ההובלה מושפע מאוד מעוד פרמטרים רבים כך שקשה מאוד לדעת מה יהיה מחיר ההובלה.  חשוב גם לזכור כי הובלות משרדים יכולות להיות שונות לפי ההתראה כך שלעתים הובלות בדקה ה-90 יהיו טובות יותר.

האם הובלה בחורף זולה יותר?

הובלה בחורף בדרך כלל תהיה זולה יותר וזה נכון גם לגבי המגזר העסקי. הסיבה מאחורי הוזלת המחירים של הובלות בתקופת החורף נובעת בעיקר מהביקוש הנמוך להובלות כאשר גם משרדים רבים יעדיפו לעבור בתקופת הקיץ. לכן אם יש משרד שרוצה לחסוך בעלויות ההובלה הוא יכול לבחור בהובלות משרדים בחודשי החורף אך חשוב מאוד שיבין כי יש בעיות אחרות שיתעוררו מבחירה כזו, כמו למשל מזג האוויר שיכול להיות רע במיוחד.  בכל מקרה הובלות אלו יכולות להיות נוחות מאוד מבחינה כלכלית ולעתים זה שיקול מכריע.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.