איפור כלות

כמה עולה איפור כלות?

איפור כלות יכול להיות יקר מאוד הוא יכול להגיע אפילו למחיר של מעל 1000 שקלים. חשוב לזכור כי בדרך כלל האיפור יכול להיכלל בעסקת חבילה יחד עם שמלת הכלה וכמובן גם התסרוקת לקראת האירוע הכי גדול בחייה של הכלה ולכן חשוב מאוד לבצע את השוואת המחירים בצורה נבונה. כאשר אתם בוחרים באותו המקום שיעשה עבורכם את כל המשימות הללו אתם יכולים לקבל מחיר הרבה יותר טוב כך שגם אם תבחרו מחיר זול יותר עבור איפור כלות, יש סיכוי שהחישוב הכולל שלכם יראה לכם שלא תמיד מדובר על בחירה משתלמת יותר.

כיצד נבחר איפור כלות?

איפור כלות היא לא בחירה פשוטה אך בסופו של דבר גם אותה תצטרכו לקבל, והיא לא הכי מסובכת שתהיה לכם בחתונה. בסופו של דבר בחירת אולם אירועים היא בחירה קשה יותר ואפילו בחירת צוות הצילום היא בחירה קשה יותר. הסיבה לכך קשורה גם לטבעיות שבבחירת המאפרת. יש איפור שתאהבו ויש איפור שלא תאהבו, יש מאפרת שתיתן לכם תחושה טובה ויש מאפרות שתחושת הבטן שלכם תספר לכם כבר אחרי כמה דקות שזה זה. תנו לבחירה להיות טבעית, בחירה שבה תרגישו בנוח ושהאיפור ימצא חן בעיניכם יחד עם המחיר.

תרגישו בנוח בסלון הכלות

מי שלא תרגיש בנוח בסלון הכלות יכולה להגיע לחתונה עצבנית מאוד. יכול להיות שלא תאהבו את זה שיש מלא רעש בסלון הכלות ויכול גם להיות שהסלון יהיה צפוף מאוד. חשוב לזכור שסלוני כלות קטנים לעתים עושים טעויות בקליטת הלקוחות מה שיכול לגרום לכם להתעצבן מאוד ביום האירוע שבו תצטרכו להיות עם עוד 4 כלות בסלון יחסית קטן. לכן יש להתרשם מהחוויה הכללית ולא רק ממקצועיות האיפור.

This entry was posted in הפקת חתונות. Bookmark the permalink.