מה לומדים במהלך קורס צילום?

היכרות עם התכנים של קורס צילום יכולה לעזור לבחור אותו בצורה טובה יותר. כאשר יודעים מראש מה אמורים ללמוד בכל קורס מן הסוג הזה, קל יותר לדעת למה לצפות. הידיעה למה לצפות עוזרת להשוות בין סוגים שונים של קורסים, מגדילה את הסיכוי לבחירת קורס שעונה על הציפיות של קהל היעד וגם עולה בקנה אחד עם ניסיון לחסוך בהוצאות. כמו כן, חשוב לדעת מה לומדים במהלך הקורס כדי להשתמש במידע הזה לצורך השוואה בין המסלולים הקיימים.

מבחינת תכנים, ההבדל העיקרי הוא בין קורס צילום שבו מתמקדים בהיבט התאורטי והעיוני בלבד – לבין קורס שבו הדגש הוא על ההיבט הפרקטי. בשביל להפיק מקסימום תועלת מתוך קורסים מן הסוג הזה, צריך למצוא את המסלול שבו מנסים לשלב בין היבט פרקטי ותאורטי. לאחר מכן, ניתן להשתמש בהיבט הפרקטי בשביל להביא לידי ביטוי את התכנים התאורטיים שנלמדים בכיתה או בשטח.

מתי עוברים קורס צילום?

עוד דרך טובה לדעת מה לומדים במהלך קורס צילום היא לבדוק למי הוא מיועד. כאשר יודעים מראש מי קהל היעד של הקורס, אפשר לשער גם איזה תכנים נלמדים במהלכו. ברוב המקרים, ההבדל יהיה בין קורסים שמיועדים עבור קהל יעד צעיר וחובבי צילום ללא ניסיון מובהק – לבין כאלה שכבר יש להם רקע מסוים בצילום ועכשיו הם רק רוצים להפוך את התחביב למקצוע

מלבד האמור לעיל, אפשר גם לשלב מסלולים שונים של קורס צילום יחד עם מסלולי לימוד אחרים. זה למשל מה שעושים סטודנטים לקולנוע, או לחילופין גברים ונשים בגילאים שונים שמתחילים ללמוד תקשורת אבל רוצים להשתתף באופן פעיל בהפקות השונות. בסופו של דבר, שילוב כזה הוא יעיל וחסכוני.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.