אקוסטיקה ומוזיקה – לופטים במרכז

לופטים במרכז מתהדרים בדרך כלל במערכות מולטימדיה וסאונד חדישות שמתאימות בדיוק לחגיגות רבות משתתפים עם מוזיקה בווליום גבוה. צעירים או מבוגרים, מערכות הסאונד במקום אמורות להתאים לכל סוגי החוגגים. בין אם מבקשים מוזיקת רקע שקטה ובין אם מחפשים מסיבה עם מוזיקה רועשת. כשישנו קהל משולב של מבוגרים וצעירים יחד צריך למצוא מקום שבו הדציבלים יורדים כאשר מתרחקים מהמקום הרועש. שגם למי שרוצה לשבת במעט יותר שקט ולשוחח יהיה מקום ראוי.

במידה ורוצים להביא תקליטן לאירוע חשוב לוודא שיש למקום מערכות הגברה מתאימות. במידה ולא, ברוב המקומות אפשר לבקש מהדי ג'י להביא יחד איתו את מערכות ההגברה. צריך לוודא מול בעל הלופט אם יש מערכת הגברה והאם יש צורך לשלם עליה איזה שהוא תשלום נוסף. על פי רוב לופטים במרכז כוללים בתוכם מערכות סאונד ראויות בהחלט, אבל תמיד כדאי לוודא קודם.

אקוסטיקה עבור לופטים במרכז

כאמור האקוסטיקה לא פחות חשובה ממערכות ההגברה. צריך לוודא שבמקום בו מתכוננים הריקודים יש לא רק מקום, אלא גם ששומעים היטב את המוזיקה. חשוב גם לוודא שאם מתרחקים מעט, ניתן לנהל שיחה בין משתתפי האירוע ללא צורך לצרוח. מקום מושלם יהיה כזה בו האקוסטיקה מותאמת גם לריקודים אבל גם לשיח בין האורחים.

תשעים אחוזים מהלופטים מתהדרים במערכות אקוסטיקה וסאונד שיודעות לספק את הסחורה ויהפכו את האירוע למושלם.  בדרך כלל באתרים השונים של לופטים במרכז יהיה רשום על כל לופט בדיוק איזה מערכת סאונד יש לו, אבל על האקוסטיקה במקום כדאי לשאול את בעלי המקום ואם ניתן אפילו להגיע למקום לשמוע בעצמכם, אפילו עדיף. בכל מקרה שהוא, שילוב של אקוסטיקה טובה ומערכת סאונד חזקה יבטיחו אירוע מהאגדות.

This entry was posted in אטרקציות לאירועים, הפקת ימי הולדת. Bookmark the permalink.