לופטים ברחובות – טיפים לאירוע מושלם

אחד היתרונות של לופטים ברחובות הוא שניתן להתאים אותם לסוגים שונים של אירועים. אפשרות אחת למשל היא לשכור לופטים ברחובות כדי להשתמש בהם לאירוע פרטי, החל ממסיבת רווקים או רווקות ועד ברית מילה או בר/בת מצווה. מנגד, אפשרות אחרת ולא פחות אטרקטיבית היא לשכור לופטים ברחובות דווקא לאירועים עסקיים ומסחריים – כמו הרמת כוסית, ימי כיף לעובדים או ערבי גיבוש למשפחות.

השאלה היא איך מנצלים את המיקום הנוח של לופטים ברחובות בשביל להפיק אירוע מושלם. אז קודם כל, מחליטים איזה אירוע עורכים בכל סוג של לופט ולפי זה גם מתכננים את מספר ורשימת המוזמנים. שנית, יש להביא בחשבון פערי מחירים של עשרות אחוזים בין העלויות של השכרת לופטים ברחובות. בשביל לקבל החלטה מושכלת, צריך להגדיר את מסגרת התקציב ולהבין על מה משלמים.

מה עושים במהלך האירוע?

המטרה של השכרת לופטים ברחובות ולא השכרת מקומות רגילים כמו אולמות או גני אירועים היא לנצל את הפרטיות. בשביל לעשות את זה על הצד הטוב ביותר, חשוב לתכנן את האירוע כך שהוא יתכתב עם המאפיינים המקוריים של לופטים ברחובות.

כך לדוגמא כדאי לחשוב איך מעצבים את החדרים השונים, באיזה קונספט בוחרים ומה עושים עם החניה. במידה ומזמינים אל לופטים ברחובות אנשים יחסית מבוגרים או בעלי מוגבלויות, כדאי לחשוב על הסדרי נגישות ולהתייעץ במידת הצורך עם בעלי מקצוע.

אם זו הפעם הראשונה שבה שוכרים לופטים ברחובות ולא ממש יודעים מאיפה להתחיל, ניתן גם לשאוב השראה מאתרי אינטרנט ורשתות חברתיות. בנוסף, ביקור באתרי האינטרנט שמציגים תמונות או סרטוני וידאו של לופטים ברחובות יכול לעזור להשוות בין האפשרויות שעל הפרק בצורה טובה ומשכנעת.

This entry was posted in אולמות אירועים. Bookmark the permalink.