מה ההבדל בין לופטים לבין אולמות אירועים?

השוואה בין סוגים שונים של לופטים עוזרת להבין מה ההבדל ביניהם לבין אולמות אירועים. אמנם קיימים לופטים שאותם ניתן לשכור לחופשות או נופש, אבל ברוב המקרים לקוחות פרטיים וגם מסחריים מעדיפים לנצל אותם לטובת אירועים. על קצה המזלג, אפשר גם להזכיר ספציפית שורה ארוכה של אירועים רלוונטיים ובהם לופטים למסיבות רווקים ורווקות, לופטים לאירועי ברית או בר מצווה, לופטים לחתונות – או לופטים לימי כיף לעובדים, לערבי השקת מוצר ועוד.
למידע נוסף על לופטים לחץ כאן.

ההבדל העיקרי בין לופטים לבין אולמות אירועים בא לידי ביטוי בפרטיות. בעוד באולמות אירועים כמעט אין שום אפשרות להשיג פרטיות מלאה כי המיקום שלהם נגיש וכי הם תופסים הרבה מאוד שטח, בלופטים המטרה היא הפוכה לגמרי. בזכות העובדה שמדובר על מבנים רגילים ועל מבני תעשייה שעברו הסבה לתחום הפנאי, ניתן להציב את הפרטיות בראש סדר העדיפויות.

לופטים בהתאמה אישית

עוד הבדל בין לופטים לבין אולמות אירועים הוא באפשרויות ההתאמה והעיצוב. על פניו, גם אולמות ניתן לעצב בהתאמה אישית – בעיקר אם מתמקדים למשל בווילונות, בסידורי השולחנות וכן הלאה. אבל בפועל, אי אפשר בכלל להשוות את זה לרמה של ההתאמה האישית הזמינה עבור שוכרי לופטים.

לופטים הופכים לכמה שעות לחלל הפרטי והאקסקלוסיבי שלנו. המשמעות היא שאפשר לשכור לופטים על מנת להפיק בהם את כל סוגי האירועים, בהתאמה מושלמת לצרכים ולסדר העדיפויות ובלי לחרוג מהתקציב. לכל זה צריך להוסיף את האווירה המיוחדת שמגיעה בילד-אין בתוך הלופטים ומשאירה את האורחים שלנו פעורי פה. בזכות היתרונות הללו, לופטים זוכים להצלחה מרשימה.

לסיכום, ההבדל בין לופטים הוא בפרטיות, בהתאמה האישית, במחירים ובאווירה הכללית. מכאן והלאה, כל שנותר הוא לנצל זאת.

This entry was posted in אולמות אירועים, אטרקציות לאירועים. Bookmark the permalink.