מתנות לחג

מתנות לחג הפכו לאלמנט חשוב ביותר ללא כל עוררין בקשר שבין ארגונים עסקיים שונים, לבין עובדיהם או לקוחותיהם מעת לעת. צריך לזכור כי הרי ישנה חשיבות מכרעת בחיזוק ושימור היחסים הללו מעל לכל דבר אחר ללא כל צל של ספק למען הצלחת בית העסק, ולא חשוב כלל מה תחום ההתמחות שלו.

יש לציין את העובדה, כי מתנות בחג עשויות אף ליצור הזדמנויות עסקיות משמעותיות ביותר, מה שמביא ארגונים רבים להשקיע במתנות כאלו, על מנת לנצל את ההזדמנויות. לפיכך, תוך שימוש במתן מתנות לחג, אפשרי לקדם את יחסיו העסקיים של הארגון עם לקוחותיו הותיקים, וכמו כן – להביא ליצירת קשרים עם לקוחות חדשים. מתנות לחג אף מחזקות את היחסים בין הנהלת הארגון לבין עובדיו כמובן.

תחרות גדולה בשוק

אין זה סוד שישנה תחרות גדולה בשוק, כך שחווית קנייה ורכישה של לקוחות הופכת להיות מורכבת יותר. זה מוביל לקושי בביצוע פעולות עסקיות ושימור קשרים. זה מבליט את חשיבותה של הענקת מתנות בחגים. זוהי השקעה קטנה לחברה, אך השקעה בעלת השלכות חיוביות מאוד להמשך הדרך. מדובר גם בהעלאת המוטיבציה של עובדי החברה.

סוגים שונים של מתנות לחג

ישנו מגוון רחב של מתנות לחג אותן הארגון יכול להעניק לעובדיו. לדוגמא – עטים עם לוגו מודפס של החברה, סט כוסות שתייה, תיקים עם לוגו מודפס של החברה, מארזי יין, חבילות שי למיניהן, ועוד. בלא ספק, מתנות לחג הן בעלות השפעה מסוימת על קידום המכירות של החברה, על שימור הלקוחות ועל התנעה חיובית של עובדי הארגון. בנוסף, מהווה העניין הזדמנות להזכיר לעובדי החברה וללקוחותיה, שהחברה מעריכה אותם ומכירה להם תודה.

ערך מוסף

בנוסף על כל הנאמר כאן, הרי שמתנות לחג יכולות להוות גם ערך מוסף למיתוגה ופרסום שירותיה של החברה. כדוגמא, נביא כאן מתנות חג עם הדפסי הלוגו של החברה (למשל, תיק נסיעות, אותו ייקחו העובדים או הלקוחות לטיולים, היכן שהלוגו יכול להיחשף מול עיניהם של אנשים רבים, שאילולא כן, אולי לא היו נחשפים אליו).

This entry was posted in עזרים. Bookmark the permalink.