סרט תדמית

 

מה צריך לדעת כשמפיקים סרט תדמית?

אם ברצונכם לשווק ולקדם את העסק, החברה או הארגון שלכם באופן אפקטיבי, כדאי לכם להצטרף ליותר ויותר מנהלי עסקים שמבינים שבעזרת הפקת סרט תדמית מוצלח באפשרותם לקדם את האג'נדה של העסק אותו הם מנהלים ובראשו הם עומדים. באמצעות סרט תדמית טוב ניתן להפיץ את המסר השיווקי במדיות שונות ואף להציג אותו בפני לקוחות פוטנציאליים. כאשר עובדים על הפקת סרט תדמית חשוב לערב בעניין חברת הפקות מקצועית ולהפקיד על מספר דברים נוספים.


כל סרט תדמית חייב להיות מקורי

אחד הדברים החשובים בהפקת סרט תדמית היא מקוריות. התפקיד של חברות ההפקות היא לחשוב מחוץ לקופסה ולא להפיק סרטי תדמית בצורה שבלונית ובאותה מסגרת. מצד אחד חשוב לעניין ולרתק את הצופה עם משהו שהוא לא ראה בעבר אבל מצד שני חשוב גם לא להגזים ולהתפרע. יש להראות לצופה בסרט עסק מוביל ומשגשג, ואנשים יצירתיים ועם חזון.


ההפקה של הסרט

כשמפיקים סרט תדמית ורוצים שיהיה מוצלח צריך לחשוב עליו כמו על קליפ – סרט תדמית לא יכול להיות איטי מדי וצריך להיות מושך ומגרה בכל אחד מהשלבים שלו. הקצב של הסרט יכול להיות ההבדל בין הצלחה היסטרית לבין הפקת כושלת. לצורך כך יש לשלב זוויות צילום מיוחדות, להוסיף פסקול מעניין ועוד דברים רבים אחרים.


מה האורך המומלץ של סרט תדמית?

הדבר החשוב ביותר בסרט תדמית הוא להעביר את המסרים המרכזיים מבלי להכביר במילים ובזמן ולעייף את הצופה. בעבר, סרט תדמית היה אורך בסביבות 10 או 15 דקות. כיום אנחנו נמצאים בעולם של המסרים המידיים וסביר להניח שכשתפנו לחברת הפקות מקצועית, יאמרו לכם שסרט תדמית טוב לא צריך לארוך יותר מ- 5 דקות. הסטנדרט להפקת סרט תדמית הוא בין דקה אחת ל- 3 דקות, עם חריגות קטנות לפה ולשם.

 

This entry was posted in סרטי תדמית. Bookmark the permalink.