טיול משפחות לפירנאים לקראת בר מצווה

1024×768

Normal
0

false
false
false

EN-US
X-NONE
HE

הורים שמחפשים יעד לטיול בחו"ל עם כל המשפחה לקראת בר מצווה של אחד הילדים מוזמנים להכיר את האפשרות של רכס הרי הפירנאים. הרכס מפריד בין חצי האי האיברי לבין אירופה, הוא משמש קו גבול טבעי בין צרפת לספרד ובאמצע שלו נמצאת הנסיכות אנדורה. מבחינה גיאוגרפית מדובר על אתר תיירות אטרקטיבי עם המון יתרונות, אבל אי אפשר גם להתעלם מערך המוסף שלו עבור הורים לילדים.

יש כמה תכונות שמהן ניתן להבין את היתרונות של טיול משפחות לפירנאים לקראת בר מצווה. קודם כל, הטיול מתאים לטווח רחב של גילאים. המשמעות היא שגם אם יוצאים לטיול בר מצווה לכבוד האירוע הפרטי של אחד מבני המשפחה, כל שאר האחים והאחיות ייהנו מהאטרקציה לא פחות. את הטיול המשפחתי צריך לתכנן תוך התייחסות לגיל הממוצע של הילדים ועל בסיס המלצות של אנשים שכבר ביקרו באזור.

מתי כדאי להגיע לטיול משפחות לפירנאים?

עוד יתרון חשוב של טיול משפחות לפירנאים הוא שאפשר להגיע אליהם לאורך תקופות שונות בשנה. רצוי להיזהר בעיקר מטיולים באזור בחורף המקפיא, אך בעונות המעבר המחירים צפויים לרדת והזמינות של בתי המלון עולה. מבחינה פרקטית, הגעה לפירנאים היא פשוטה מכפי שנהוג לחשוב. הטיסות יוצאות מנמל התעופה בן גוריון יחד עם עצירה ביעדי ביניים, אך אפשר גם לטוס מצרפת או ספרד.

שנית, טיול משפחות לפירנאים עוזר להורים לעמוד במסגרת התקציב כי הוא זול יותר בהשוואה לחבילות נופש אחרות באירופה. הורים שחוגגים בר מצווה לא תמיד מסיימים את האירוע עם רווח, מה שמקשה עליהם לתכנן טיול משפחתי. הפתרון בהקשר הזה הוא להביא בחשבון את רכס הרי הפירנאים ולתכנן היטב את הטיול.

 

This entry was posted in טיולים וכנסים לחברות. Bookmark the permalink.