מה עושה קוראת בקלפים?

קריאה בקלפים היא דרך טובה לנסות לנבא מה יוליד יום. עם זאת, היתרונות של פעולה כזו הם מיידיים יותר ואפשר להצביע עליהם. ראשית, קוראת בקלפים יכולה לעזור בקבלת החלטות חשובות. זו אשת מקצוע שעמה ניתן להתייעץ כאשר עומדים בפני החלטה גורלית בחיים האישיים, בקריירה או בזוגיות. אשת המקצוע נותנת תשובות שמבוססות על קריאה בקלפים והיא גם נעזרת בניסיון שיש לה על מנת לשרת את צרכי המטופלים.

שנית, אפשר לפנות אל קוראת בקלפים במידה ומעוניינים לדעת מה יהיו ההשלכות של צעדים מסוימים. כאן המטרה היא לאו דווקא להשיג את היתרונות של קריאה בקלפים באופן מיידי, אלא ליצור מצב שבו כל החלטה תהיה מבוססת יותר. הביסוס של ההחלטות בעזרת קריאה בקלפים תורם לתחושת הביטחון של גברים ונשים והוא גם מונע חרטות.

כך מגדירים את מטרות הקריאה

על רקע האמור לעיל אפשר להבין מדוע יש סוגים שונים של קריאה בקלפים. הסוגים השונים יוצרים מצב שבו כל קוראת בקלפים יכולה לכאורה להציע שירות מעט שונה, בהתאם לניסיון ולרמת המקצועיות שלה. עם זאת, חשוב מאוד להגדיר מראש את מטרת הקריאה ולמקד את הפעולה. המיקוד משפר את אחוזי ההצלחה של קריאה בקלפים והוא גם חוסך זמן יקר.

בשביל להגדיר את מטרות הקריאה בקלפים ניתן לשאוב השראה מהמצב הקיים בחיים האישיים. אם לא יודעים איזה שאלות להעלות במהלך הקריאה, ניתן להתייעץ עם הקוראת ולבקש ממנה להכווין את התהליך.

אפשרות אחרת היא לקרוא ספרות מקצועית על הנושא של תקשור, מיסטיקה וקריאה בקלפים. הספרות המקצועית מעניקה פרספקטיבה מעניינת לתחום והיא מאפשרת להכיר אותו מקרוב. על בסיס המידע הזה גם קל יותר לבחור קוראת בקלפים מיומנת.

This entry was posted in מתנות. Bookmark the permalink.