סיור בשוק מחנה יהודה

קשה מאוד להגיע לירושלים ולא לבקר לפחות פעם אחת בשוק מחנה יהודה. וכדי שאתם, אלו שמגיעים לשוק המיוחד הזה רק פעם בכמה חודשים או שנים תוכלו להגיע, לטעום ולהנות מהשוק בדרך הטובה ביותר קיים – סיור בשוק מחנה יהודה.

שוק מחנה יהודה בוא שוק גדול מאוד ומכיל בתוכו הכל (!!!) – צבעים, ריחות, סירים ורוכלים צועקים, בגדים, בארים קטנקטנים ומיוחדים, בתי קפה בים דוכני העופות. לא סתם כל מי שמגיע לשם מוצא משהו שהוא אוהב.

למה כדאי לצאת אל סיור בשוק מחנה יהודה?

השוק בנוי משני רחובות עיקריים, רחוב מחנה יהודה והרחוב שמקביל אליו ששמו הוא – עץ החיים. החלק שנמצא ברחוב עץ החיים הוא מקורה ורחוב מחנה יהודה הוא פתוח. רחובות השוק המסתיימים ברחוב הראשי יפו. מעבר לכך שפשוט מאוד ללכת לאיבוד בשוק, במהלך סיור בשוק מחנה יהודה תוכלו להגיע לכל הדוכנים המיוחדים לטעום ולקנות מכל מה שיש לשוק להציע.

סיור בשוק מחנה יהודה – סוגים שונים

רוב האנשים המעוניינים לצאת אל סיור בשוק מחנה יהודה חושבים שיוצאים לסיור אוכל. סיורי האוכל הם הפופולאריים ביותר, אך הם ממש לא הסיורים היחידים שקיימים.

המאפיות של סיור בשוק מחנה יהודה –בשוק ישנן מאפיות שונות. כל מאפייה מתמחה בסוגים אחרים. במהלך סיור זה תעברו במאפיות המובילות בשוק ותוכלו לטעום ולהנות ממאפים שונים הנאפים בשיטות מסורתיות.

סיור מאכלי עדות – סיור זה עובר במקומות המיוחדים ביותר בשוק, הוא כולל מתוקים, מאפים ותבשילים. במהלך הסיור תשמעו על ההיסטוריה של המקום ושל כל דוכן ובעלי הדוכן.

סיור היסטורי – סיור המספר על ההיסטוריה של השוק, על השינויים שעבר במהלך השנים. סיור זה כולל בדרך כלל גם מעט טעימות בשוק.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.