בוטיק שוקולד בצפון

ההבדל בין שוקולד תעשייתי לשוקולד שכל אחד יכול להכין בבית הוא במרכיבים. השוקולד התעשייתי מיוצר ממגוון של סוכרים, חומרי טעם וריח מלאכותיים, חומרים מתחלבים וכימיקלים אחרים שאינם רשומים על התווית. שוקולד תעשייתי אינו בריא כפי שהוא נראה. תכולת הסוכר בו גבוהה בהרבה ממה שאנו חושבים. הוא מכיל גם הרבה שומני טראנס וסירופ תירס עתיר פרוקטוז שיכולים להוביל לסוכרת, השמנת יתר ומחלות לב. אפשר לומר שרוב האנושות המכורה לשוקולד התעשייתי סובלת מאותן תופעות…

מה ההבדל המהותי בין שוקולד בוטיק לשוקולד שמכינים בבית

שוקולד תעשייתי עשוי מסוכר, קקאו, אבקת חלב והרבה שומן. זה גם מעובד עם חומר שנקרא אלקלי כדי להפחית את המרירות. תהליך זה מקל על הצרכן ומאפשר לו ליהנות ממנו ללא טעם לוואי, שכן לא נותרו עקבות של טעם הקקאו.

כשאתה בוחר להכין שוקולד משלך בבית, אתה משתמש עם פולי קקאו גולמיים שקלית בעצמך ואז נטחנו לאבקה. ממתיק במרכיבים אורגניים כמו דבש גולמי, מחליף את השמן התעשייתי בשמן קוקוס כתית, מוסיף חמאת קקאו גולמית וסוכר דקלים אורגני, וכן תמצית וניל אורגנית. ברגע אחד הפכת שוקולד חסר ערך לחטיף אנרגיה עם תכונות של מזון על. אינך משתמש בשום כימיקלים בתהליך הייצור שלו, ולכן אתה נהנה מכל הטעמים הטבעיים של הקקאו בכל ביס. פנטסטי.

בוטיק שוקולד בצפון מציע לך להנות משוקולד ברמה הכי גבוהה שיש, אשר מיוצר אך ורק מחומרים טבעיים ואורגניים. אתה יכול לחפש באינטרנט מתכון לשוקולד, להכין לבד, להנות מתהליך ההכנה, או אם זה פחות מתאים לך, פשוט לרכוש לך את השוקולד האיכותי ביותר שיש, ולאכול ללא רגשות אשם. תן לנפשך להתענג על חוויה חושית עוצמתית, ולגופך להנות ממרכיבי העל של הקקאו. טעימה נעימה.

This entry was posted in בילויים. Bookmark the permalink.