שיעורים פרטיים בGMAT

כיצד נמצא מורה פרטי לGMAT?

אם את רוצים למצוא שיעורים פרטיים בGMAT שיכינו אתכם בצורה הכי טובה שיש לקראת המבחן הקשה ביותר שתעשו בחייכם, אתם חייבים לברור אותם היטב אחרי חיפוש באינטרנט. באינטרנט תוכלו להגיע למורים פרטיים רבים וחשוב מאוד כבר בהתחלה לסנן אותם לפי מיקום גיאוגרפי. בכל אזור בארץ תוכלו להתרשם מכמה אפשרויות כך שאתם לא צריכים להגביל את עצמכם. חשוב מאוד גם לבחור מורה שיהיה נגיש וגמיש עבורכם כי אם לא אתם תמצאו את עצמכם עם שיעור או שניים בשבוע מה שלא תמיד יספיק ולקצב הלמידה שלכם.

כמה עולים שיעורים פרטיים לGMAT?

שיעורים פרטיים לGMAT יכולים לעלות בין 300 ועד 500 שקלים לשיעור אחד בודד. נכון שזה מחיר גבוה מאוד אך חשוב לזכור שהחניכה האישית של המורה יכולה להיות הרבה יותר משמעותית ממה שאתם חושבים ולעשות את ההבדל בינו לבין קורס הכנה. שיעור פרטי יכול גם לעלות מעט יותר או מעט פחות אך בדרך כלל זה טווח המחירים שתיתקלו בו. האם יש אפשרות להוזיל? אפשר לבחור מורה זול יותר אך תמיד תזכרו שכנראה מדובר במורה יחסית צעיר שעוד אין לו 'קבלות' מתלמידים אחרים ויכול להיות שזה יהיה הבדל גדול בהכנה שהוא יציע לכם.

האם שיעורים פרטיים לGMAT עדיפים?

שיעורים פרטיים בGMAT מכילים יתרונות רבים: הם מתבצעים בחניכה הרבה יותר אישית ובמקום נוח יותר כמו הבית שלכם או הבית של המורה, הם יכולים להיות גמישים הרבה יותר מהשעות שבהן תלמדו ולמעשה קצב הלמידה יתאים לכם בדיוק רב. עם זאת לא כולם יכולים להרשות לעצמם את התשלום הגובה למורה הפרטי ולא כולם יעדיפו ללמוד לבד. לפעמים למידה בקבוצה תורמת לאינדיבידואל יותר להצלחה.

This entry was posted in מתנות. Bookmark the permalink.