לימודי סאונד

לימודי סאונד יכולים להתאים למגוון רחב של אנשים אך לעתים אנשים מתבלבלים ובטוחים שאם הם אוהבים מוזיקה זה מספיק. מה צריך להיות למפיק סאונד שיהפוך אותו למפיק הכי טוב שיש ולמצוא עבודה עם לקוחות רבים?

אתם צריכים לדעת לעבוד עם אנשים

אין ספק שמי שנרשם ללימודי סאונד אמור לדעת מה באמת מצפה לו הרי מדובר בלימודים לא פשוטים בכלל שיכולים להיות שונים לגמרי ממה שאתם חושבים. מצד אחד אלו לימודים יצירתיים מאוד והם דורשים ידע מוזיקלי כלשהו או לכל הפחות חוש יצירתי מפותח, אך יחד עם זאת יש צורך לעבוד עם לקוחות פנים מול פנים. אם אין לכם את הכישורים לעבוד עם אנשים כך שמצד אחד תקשיבו לדרישות שלהם ומצד שני תדעו להביא את הערך המוסך שלכם, יהיה לכם קשה מאוד לעבוד בתחום.

להתאים את המוזיקה לדרישות הלקוח

לפעמים הנפש של האומן מתגברת עליו והוא משנה את היצירה לפי מה שנראה לו. כאשר תלמדו לימודי סאונד יסבירו לכם שבסופו של דבר מעבר להיותכם מוזיקאים שעורכים את השירים של עצמכם ונותנים חוות דעת ללקוח, לעתים תצטרכו לעשות בדיוק מה שאומרים לכם. זה יכול להיות קשה אך זה חלק מהעבודה ורק כשתבינו את העיקרון הזה תוכלו לקבל את ההמלצות שאתם צריכים לקריירה.

עבודה עם תוכנות מורכבות מאוד

לימודי סאונד יתבצעו כמעט לכל אורך הלימודים מול מחשב וכך תהיה גם העבודה. לימודי סאונד דורשים לשבת מול תוכנות  כמו קיובייס, תוכנות מורכבות מאוד, ואם יש לכם סלידה גדולה מישיבה מול מחשב אז זה כדאי לכם לחפש מקצוע אחר. אמנם המוזיקה לא צריכה להיות מול מכשירים מלבד אמצעי הקלטה אך זו לא עבודתו של עורך הסאונד והמפיקים שעובדים עם תוכנות ששיכולו להוסיף כלי נגינה וירטואליים וכן הלאה.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.