השכרת מערכות הגברה

האם השכרת מערכות הגברה זה סיפור יקר?

  • מתכננים לארגן מסיבה בקרוב?
  • רוצים להרים הרצאה טובה ואין לכם ציוד הגברה?
  • מארגנים ערב קריוקי משפחתי?

אם אתם מחשיבים את עצמכם כאנשי מסיבות או ככאלו שאוהבים לארגן אירועים אתם בטח יודעים את החשיבות הגדולה של מערכת הגברה איכותית אשר תשמור על סאונד נכון מאוזן לאורך כל המסיבה.

לכן אחד הדברים הראשונים והחשובים שיש לדאוג לו תוך כדי ארגון המסיבה זוהי מערכת הגברה איכותית. אם יש לכם איפה לאחסן תוכלו לקנות אחת כזו שתשמש אתכם עוד שנים קדימה.

אבל אם אתם מארגנים מסיבות כתחביב ואין לכם רצון לקנות מערכת הגברה משלכם, תמיד תוכלו להשכיר אחת כזו. היתרון הגדול של השכרת ציוד מסוג זה הוא קודם כל האחסון – לא תצטרכו לדאוג לכך.

ביצוע סקר שוק – חובה

מי שמשכיר ציוד הגברה ותאורה מתעדכן כל העת מה קורה בשוק ודואג שיהיה לו את הציוד החדיש והטוב יותר על מנת שכולם ירצו להשכיר ממנו. לכן, במידה ותקנה מערכת הגברה, בשלב מסוים המערכת שלך תתיישן ותחשב ישנה ומקרטעת. לכן השכרת ציוד הגברה משתלמת בכל מקרה.

איך יודעים ממי להשכיר ציוד הגברה ואיזה ציוד הכי כדאי? קודם כל בצעו סקר שוק קטן משלכם. בידקו איזה מערכות הגברה יצאו בשנה האחרונה לשוק ולאחר מכן בדקו איזו חברות השכרה מציעות את הציוד הספציפי.

לאחר שבדקתם את זה הגיע הזמן להתרשם מחוות דעת על נותני השירות. חשוב לשאול אנשים שאתם מכירים על מנת לדעת שחוות הדעת היא אמיתי ואמינה ולא סתם משפט ממומן שמשהו כתב על משהו ברשת האינטרנט.

איך חוסכים כסף בארגון מסיבה?

אז נכון תאלצו כנראה להשכיר ציוד הגברה איכותי אבל לא בטוח שהוא יעלה לכם כל כך הרבה כסף. כאמור השוו מחירים,בידקו מהם הספקים וביחרו אחד שממנו תשכירו את הציוד למסיבה שלכם.

במידה והשקעתם בציוד תוכלו להוריד בתקציב של דברים אחרים במסיבה כגון כיבוד ושתייה פחות יקרים, ביחרו מקום לקיום המסיבה שלא יעלה לכם כסף, בקשו עזרה מהחברים שלכם להקים את האירוע וגם לחסל ולנקות בסוף, וכך תחסכו הרבה כסף ותשקיעו בדברים החשובים באמת.

הזהרו ממתחזים ומחיקויים

הטיפ החשוב ביותר הוא להיזהר כאמור ממתחזים. יש לא מעט כאלו ולכן היו ערניים ואל תסמכו על כל אחד. גם מחיקויים יש להיזהר – ישנן מערכות הגברה מצוינות שבשוק השחור עשו להם חיקויים לא רעים בכלל, אז אם אתם מתכננים לקנות אחת בדקו היטב אם היא מקורית או חיקוי.

השכירו ציוד קרוב לאזור מגוריכם

ציוד הגברה בדרך כלל כבד ומסורבל. רמקולים, מיקסרים, כבלים. אף אחד לא רוצה להיסחב עם כל זה דרך ארוכה, מה גם שהשכרה מוגבלת בזמן.

על כן, הטיפ האחרון הוא להקפיד להשכיר את הציוד מחברה שנמצאת קרוב אליכם. חפשו בגוגל מה שאתם צריכים והקפידו להוסיף מיקוד גיאוגרפי (לדוגמא ציוד הגברה להשכרה בכפר סבא). בטוח שמי שצריך להיות שם נמצא שם.

רק אל תגבירו יותר מדי. בהצלחה.

 

This entry was posted in השכרת ציוד לאירועים. Bookmark the permalink.